    From: gildor <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Date: Thu, 17 Sep 2009 03:04:57 -0700 (PDT)

    wiadomościnews:h8rh2p$q38$1@news.onet.pl...

    > Taak, a ja myslalem, ze ma rowniez podawac rzetelne informacje. Na tym
    > polega dziennikarstwo, nie?

    marzyciel. media muszą mieć oglądalność/czytalność i tylko to się
    liczy. dorośnij.

    > Naprawde nie widzisz roznicy w obu artach? To moze rzeczywiscie czytamy
    > rozne notki.

    nie widzę. "fakty" są takie same.

    > Wiem o czym ona jest. Nie mam klopotow ze zrozumieniem tego co czytam.
    > Zreszta zwrocilem tylko uwage frankowi, ze po przeczytaniu pierwszej notki,
    > nastawionej na, jak zauwazyles wywolanie szoku, wykreowal sie obraz wariata
    > na motocyklu. W taki wlasnie przekaz wpasowal sie ze swoja reakcja F. Druga
    > notka juz w innym tonie, niesie inny przekaz nie?

    nie

    > Nie polemizuje z faktem, ze nie zalozenie kasku to glupota bo to jest
    > oczywiste. Ale samo niemanie kasku nie bylo przyczyna wypadku, jak sam
    > zauwazyles nawet gdyby mial kask mogl i tak zle skonczyc.
    > Ale nazywanie kogos debilem nie znajac przyczyny takiego zachowania jest
    > samo w sobie glupie.
    > Tyle.

    a debilką? czyż to nie zakrawa pod hipokryzję?

    > Ale jak sie myle to wez mi wytlumacz o czym jest watek.

    generalnie o s-f. znajdziesz jeszcze kilka artykułów na ten sam temat,
    ale co to zmienia? wszystkie będą oparte na domniemaniach. szkoda
    zbędnych bitów.

    - gildor