    From: "BartekZX9R" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Date: Thu, 17 Sep 2009 08:52:37 +0200

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h8rh2p$q38$1@news.onet.pl...

    > no i co z tego? opis identyczny. opis. nie widze różnicy. chuj z tytułem,
    > gazeta/portal ma szokować
    Taak, a ja myslalem, ze ma rowniez podawac rzetelne informacje. Na tym
    polega dziennikarstwo, nie?
    Naprawde nie widzisz roznicy w obu artach? To moze rzeczywiscie czytamy
    rozne notki.

    > w obu jest to samo o czym on pisze: jechał bez kasku.
    > biorąc udział w dyskusji, zainteresuj się o czym ona jest.
    Wiem o czym ona jest. Nie mam klopotow ze zrozumieniem tego co czytam.
    Zreszta zwrocilem tylko uwage frankowi, ze po przeczytaniu pierwszej notki,
    nastawionej na, jak zauwazyles wywolanie szoku, wykreowal sie obraz wariata
    na motocyklu. W taki wlasnie przekaz wpasowal sie ze swoja reakcja F. Druga
    notka juz w innym tonie, niesie inny przekaz nie?
    Nie polemizuje z faktem, ze nie zalozenie kasku to glupota bo to jest
    oczywiste. Ale samo niemanie kasku nie bylo przyczyna wypadku, jak sam
    zauwazyles nawet gdyby mial kask mogl i tak zle skonczyc.
    Ale nazywanie kogos debilem nie znajac przyczyny takiego zachowania jest
    samo w sobie glupie.
    Tyle.

    Ale jak sie myle to wez mi wytlumacz o czym jest watek.

    pozdr

    --
    Bartek
    Blue9'99