    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 3 Jan 2014 12:44:19 -0800 (PST)
    Subject: Re: [OT] pojawi?o si? co??
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 20:33:38 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

> [...]
    >
    > Andrzeja Jarzabka w trakcje naszej letniej dyskusji -- zaczalem
    >
    > bardziej interesowac sie test-driven development, i po przeczytaniu
    >
    > poleconej przez niego ksiazki Martina Fowlera o refaktoryzacji zaczalem
    >
    > obudowywac swoj framework testami (a przy okazji stworzylem maly
    >
    > framework do testowania dla guile'a).
    >

    > z tym, ze moje podejscie do pisania testow jest nieco inne, niz
    >
    > to, ktore jest lansowane przez klasyczna literature ze srodowisk OOP
    >
    > -- mianowicie testy jednostkowe, ktore pisze, nie sa umieszczane
    >
    > w osobnych programach, tylko zaraz za definicja funkcji, tak jak np.

    fd5a1dfc3362ae8379dae416e2f4/demos/schess/elements.s
    cm?at=default#cl-23

> [...]
    >
    > pulap, ze moge wrocic do swojego projektu po roku i latwo sie zorientowac,
    >
    > co sie dzieje moim kodzie, wiec z tego jestem zadowolony.
    >

    > Ale poza tym przyznam, ze tez mam problem z tym, zeby sie zorganizowac tak,
    >
    > zeby robic w swoich programach postepy w takim tempie, w jakim bym chcial.
    >
    > Mam wrazenie, ze sporo mi dalo, ze ostatnio sie zupelnie odkleilem od komputera
    >
    > i przez 2 dni zajmowalem sie tylko czytaniem ksiazek (i to takich nie majacych
    >
    > nic wspolnego z programowaniem). Nie wiem dlaczego, ale jakos to chyba

    presja to inny problem (jeszcze innym problemem jest to co
    nazywa sie distraction - rozpraszanie przez innych ludzi - to
    jest dopiero problem - to co mnie zwykle trapi to jest jeszcze
    cos innego - jest to pewien rodzaj zmeczenio-przygnebiania, nie calkiem chyba
    normalny tylko jakies jakby glebszy (cos wiecej
    ciezko mi na ten temat powiedziec, wiem tylko ze co czesto miewam i
    ze jest to dla mnie pewiem problem)