  • Data: 2014-01-03 22:00:19
    Temat: Re: [OT] pojawi?o si? co??
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 21:44:19 UTC+1 użytkownik firr napisał:

    > presja to inny problem (jeszcze innym problemem jest to co
    > nazywa sie distraction - rozpraszanie przez innych ludzi - to
    > jest dopiero problem - to co mnie zwykle trapi to jest jeszcze
    > cos innego - jest to pewien rodzaj zmeczenio-przygnebiania,
    > nie calkiem chyba normalny tylko jakies jakby glebszy (cos wiecej
    > ciezko mi na ten temat powiedziec, wiem tylko ze co czesto miewam i
    > ze jest to dla mnie pewiem problem)

    moim sposobem na tego rodzaju dolegliwosci jest wysilek fizyczny.
    jak jest ladna pogoda, to duzo jezdze na rowerze, a jak jest zima,
    to ide na lyzwy albo silownie (chyba ze akurat trafi sie okazja,
    zeby tanczyc).
    przy braku lepszych opcji mozna chociaz isc pobiegac, przynajmniej
    20-30 minut. odwaznym, ale i ozywczym pomyslem (zwlaszcza po bieganiu)
    jest zimny prysznic