  • 1. Data: 2013-12-23 16:43:54
    Temat: [OT] pojawiło się coś?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    czy pojawiły się jakieś książki ostatnio na temat rozpoznawania dźwięków?
    ewentualnie czego szukać w tym temacie? PO-uwagi to proszę trzymać dla
    siebie...

  • 2. Data: 2013-12-29 15:24:00
    Temat: Re: [OT] pojawiło się coś?
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    kurde Nikt nie wie?

  • 3. Data: 2013-12-30 09:33:41
    Temat: Re: [OT] pojawi?o si? co??
    Od: Stregor <s...@g...com>

    W dniu 2013-12-29 15:24, inny punkt siedzenia... pisze:
    > kurde Nikt nie wie?

    Wszyscy chyba mają tylko PO-uwagi, ewentualnie uznali, że nie warto Ci
    odpowiadać.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 4. Data: 2013-12-30 13:28:02
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2013 16:43:54 UTC+1 użytkownik inny punkt
    siedzenia... napisał:
    > czy pojawi�y si� jakie� ksi��ki ostatnio na temat rozpoznawania
    d�wi�k�w?

    > ewentualnie czego szukaďż˝ w tym temacie? PO-uwagi to proszďż˝ trzymaďż˝ dla
    >
    > siebie...

    jakiego dokladniej rozpoznawania dzwięków? to jest mysle za mala grupa by ktos tu
    siedzial głebiej i na bieżąco w tym temacie - ale z ciekawosci pytam o jakie
    rozpoznawanie dzwiekow chodzi?

  • 5. Data: 2013-12-30 13:46:03
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-12-23 16:43, inny punkt siedzenia... pisze:
    > czy pojawiły się jakieś książki ostatnio na temat rozpoznawania
    > dźwięków? ewentualnie czego szukać w tym temacie?

    Jak bardzo ostatnio? W tym tygodniu?

    Przeglądówka z ostatniego pół wieku z 2009
    http://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1001/1001.2267.pdf

    > PO-uwagi to proszę
    > trzymać dla siebie...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Projective_orthogonal_g
    roup
    nie bardzo rozumiem.

    Chłopie, chcesz uzyskać pomoc, przestań się ośmieszać.
    Nikt tu nie lubi PO, nikt tu nie lubi PISu. Ani SLD,
    Palikota, PSLu, JKM ani Partii Bezpartyjnych. Niektórzy
    grupowicze być może lubią sobie któryś z tych skrótów,
    ale nie robią tego tutaj.

    Tutaj trollociągi zaczyna się tak:
    http://micropython.org/
    :)

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2013-12-30 17:21:54
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    jakiego dokladniej rozpoznawania dzwięków? to jest mysle za mala grupa by
    ktos tu siedzial głebiej i na

    o odróżnienie np. klaśnięcia od reszty "szumu z otoczenia"... tak ogólnie,
    nie chodzi o rozpoznawanie mowy, ale raczej o jakieś wytyczne co do
    rozpozawania "dźwięków"...

  • 7. Data: 2013-12-30 17:23:40
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > http://arxiv.org/ftp/arxiv/papers/1001/1001.2267.pdf

    zawsze to coś, wiek minie zanim to pojmę, ale dzięki za jakiś start...

  • 8. Data: 2013-12-30 18:03:38
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 grudnia 2013 17:23:40 UTC+1 użytkownik inny punkt
    siedzenia... napisał:

    > zawsze to coś, wiek minie zanim to pojmę, ale dzięki za jakiś start...

    no niestety,... tez mam tego rodzaju problemy, na
    przykladmoje protypy roznych programow oceniam jako udane.. i dobrze rokujace, ale
    robienie tego dalej wymaga tak ogromnie meczacej ilosci roboty
    ze troche wysiadam.... wydaje sie ze bardziej moglobymi pomoc dopracowanie sie nie
    jakiegos wydajnego sposobu pracowania tylko dopracowanie sie jakiegos wydajnego
    sposobu odpoczywania ;)
    niestety nic co mi przychodzi do głowy jakos za bardzo nie działa

  • 9. Data: 2013-12-31 12:54:08
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dokładnie, ja ostatnio trenuję metodę małych kroczków... łatwiej przy niej
    pracować równolegle nad wieloma różnymi rzeczami...

  • 10. Data: 2013-12-31 14:27:00
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2013 12:54:08 UTC+1 użytkownik inny punkt siedzenia...
    napisał:
    > dokładnie, ja ostatnio trenuję metodę małych kroczków... łatwiej przy niej
    >
    > pracować równolegle nad wieloma różnymi rzeczami...

    przeklenstwo programowania polega wlasnie na tym ze tych krokow trzeba wykonac dosyc
    dużo