  • 21. Data: 2013-02-28 00:34:22
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>

    >home.pl właśnie rozsyła userom info, że 4 marca wyłączają serwer news.
    >Zablokowaniem spamu od siebie to się buce nie zajmą...
    >Po wyłaczeniu gazeta.pl ruch w polskim usenecie zmalał chyba o 80-90%,
    >teraz będzie kolejny pogrom. A z tego niewielkiego kawałeczka co zostanie,
    >to i tak połowa to trolle do odfiltrowania, różne azbestowe Pszemole,
    >Eneuele i Koniotrzepollino. Ech..

    moze przyszedl czas na platny service? <rs>
    --
    Od dawna jest płatny ... dla właścicieli usługi

  • 22. Data: 2013-02-28 00:36:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Filip" <f...@f...pl>

    > Jedynie platnosc sms 2 44 by zdala w polsze egzamin

    Kto komu, za co, miałby, chciałby, zdrowi ?

  • 23. Data: 2013-02-28 01:31:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Bo nie wiedzą. Pdstawa do upadku 99,9% projektów internetowych.

    Takie informacje zwykle same rozchodzą się. Myślę, że ludzie nie mają czasu
    na dyskusje i tyle.

    --
    http://niusy.pl/

  • 24. Data: 2013-02-28 01:33:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>

> [...]
    >Pomyśl raczej dlaczego ludzie wolą korzystać z innych metod komunikacji.

    ile miejsca na dysku wymaga hostowanie calej struktury pl.
    (zakladajac, ze nie ma w niej binarek) moze kilka mega?
    o jakich serverach wiec mowisz? <rs>
    --
    Czemu sądzisz, że dla dostawców problemem jest ilość miejsca na dysku i ja o
    tym właśnie piszę ?

  • 25. Data: 2013-02-28 01:49:21
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013 00:34:22 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >moze przyszedl czas na platny service? <rs>
    >--
    >Od dawna jest płatny ... dla wła?cicieli usługi

    moze potrafisz koszt takiej uslugi podac?
    Filip zaproponowal jednak, koszt end usera i ja do tego pije. <rs>

  • 26. Data: 2013-02-28 01:52:27
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013 01:33:44 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

> [...]
    >--
    >Czemu sądzisz, że dla dostawców problemem jest ilość miejsca na dysku i ja o

    ja wlasnie wcale o tym nie pisze, ze to problem. wlasnie wrecz
    przeciwnie. wiec przywolujac twoj inny post. jakis wedlug ciebie jest
    koszt takiej uslugi?

    btw. nie uzywaj separatora sygnatury piszac odpowiedz. <rs>

  • 27. Data: 2013-02-28 02:08:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>

> [...]

    ja wlasnie wcale o tym nie pisze, ze to problem. wlasnie wrecz
    przeciwnie. wiec przywolujac twoj inny post. jakis wedlug ciebie jest
    Nie przywołujesz mojego postu tylko swoje wyobrażenie o nim. Nigdzie nie
    pisałem o koszcie miejsca na dysku.

    btw. nie uzywaj separatora sygnatury piszac odpowiedz. <rs>
    --
    Doucz się jak wygląda separator a dopiero potem dawaj dobre rady

  • 28. Data: 2013-02-28 02:12:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl>

> [...]

    moze potrafisz koszt takiej uslugi podac?
    Filip zaproponowal jednak, koszt end usera i ja do tego pije. <rs>
    A którego end usera ? Tego co daje treść czy tego co bierze ? Bo temu co
    daje trzebaby zapłacić za pisanie a temu co bierze odebrać.

  • 29. Data: 2013-02-28 02:22:58
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 28 Feb 2013 02:08:01 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

> [...]
    >koszt takiej uslugi?
    >--
    >Nie przywołujesz mojego postu tylko swoje wyobrażenie o nim. Nigdzie nie

    szkoda mi czasu na rozmowe, skoro sam nie rozumiesz co piszesz.
    zacytuje cie tylko, zebys mial material do przemyslen:
    "Od dawna jest płatny ... dla właścicieli usługi "
    ja pytalem ile kosztuje.

    >btw. nie uzywaj separatora sygnatury piszac odpowiedz. <rs>
    --
    >Doucz się jak wygląda separator a dopiero potem dawaj dobre rady

    dokladnie tak wyglada jak go widac linijke wyzej i wlasnie tak
    interpretuja go readery usenetu. tylko dzieki mojej dobrej woli
    wklejam to, co reader (i slusznie zreszta wycina) traktujac jako
    sygnature.
    i nie wypadaj do mnie takim tonem, tylko sam postaraj sie czegos
    nauczyc. <rs>

  • 30. Data: 2013-02-28 03:11:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" fnk7zuhllnmn$....@l...institute.com

    > Po wyłaczeniu gazeta.pl ruch w polskim usenecie zmalał chyba o 80-90%,

    Czyli tak pomiędzy pięciokrotnie i dziesięciokrotnie...
    Godel pierdoli (jak zwykle) głupoty. :)
    [oczekując cierpliwie momentu zmieszania go z błotem]

    > teraz będzie kolejny pogrom. A z tego niewielkiego kawałeczka co zostanie,
    > to i tak połowa to trolle do odfiltrowania, różne azbestowe Pszemole,
    > Eneuele i Koniotrzepollino. Ech..

    Ja nie zauważyłem zmniejszenia ruchu...
    I prawie nie zauważyłem zamknięcia tego serwera, choć z niego korzystałem.
    Po prostu wpisałem jakiś inny (na zasadzie -- pierwszy lepszy) adres...

    Jestem niemal pewny tego, że prawie nikt nie zauważył braku gazety.
    (poza samą gazetą -- rzecz jasna)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'