  • 11. Data: 2013-02-27 20:42:39
    Temat: Re: OT - ostatni gasi światło
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > do innych wlasnych serwerów news ;)
    >
    > moze tez postawie hmmm...
    >
    > w koncu jak web 2.0 to moze czas na usenet 2.0 ;) usenet w rekach
    > usenetowiczow :D

    Chyba 3 po 3 :-)

    Zawracanie kijem wisły. Te serwery są wyłączane z braku zainteresowanych
    korzystaniem z nich. Utrzymywanie kolejnych dokładnie tyle samo sensu ma.
    Pomyśl raczej dlaczego ludzie wolą korzystać z innych metod komunikacji.

  • 12. Data: 2013-02-27 20:52:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > po co?

    no jak przejmowac to po calosci

  • 13. Data: 2013-02-27 21:17:11
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

> [...]
    > korzystaniem z nich. Utrzymywanie kolejnych dokładnie tyle samo sensu
    > ma. Pomyśl raczej dlaczego ludzie wolą korzystać z innych metod

    Bo lubią ogladac reklamy na forach? ;)

  • 14. Data: 2013-02-27 22:19:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:
> [...]
    > zainteresowanych korzystaniem z nich. Utrzymywanie kolejnych
    > dokładnie tyle samo sensu ma. Pomyśl raczej dlaczego ludzie wolą

    bo sa bezdennymi idootami?

  • 15. Data: 2013-02-27 22:21:07
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 27-02-2013 17:36, RadoslawF wrote:
> [...]
    h3/538309_611083285585325_712217859_n.jpg

    >Naiwni.
    >W dupie mają czy ktoś się wkurzy czy nie.
    >Ważne jest aby użytkownicy porejestrowali się na różnych
    >forumach gdzie nie będzie problemu z waleniem im reklamą
    >po oczach, raz przy przeglądaniu strony i drugi raz wysyłając
    >na podane w czasie rejestracji adresy.
    >

    >Pozdrawiam

    Usenet bedzie powoli umieral. Ja np. nudze sie juz forum Pclab, bo straszne
    trolle tam przesiadują. Zepsulo sie.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 16. Data: 2013-02-27 23:01:40
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 27 Feb 2013 15:43:05 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >home.pl właśnie rozsyła userom info, że 4 marca wyłączają serwer news.
    >Zablokowaniem spamu od siebie to się buce nie zajmą...
    >Po wyłaczeniu gazeta.pl ruch w polskim usenecie zmalał chyba o 80-90%,
    >teraz będzie kolejny pogrom. A z tego niewielkiego kawałeczka co zostanie,
    >to i tak połowa to trolle do odfiltrowania, różne azbestowe Pszemole,
    >Eneuele i Koniotrzepollino. Ech..

    moze przyszedl czas na platny service? <rs>

  • 17. Data: 2013-02-27 23:19:57
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 27-02-2013 23:01, rs wrote:

    >moze przyszedl czas na platny service? <rs>

    Jedynie platnosc sms 2 44 by zdala w polsze egzamin

    -----------------------------------

  • 18. Data: 2013-02-27 23:43:05
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 27 Feb 2013 22:19:57 GMT, Filip <f...@f...pl> wrote:

    >Jedynie platnosc sms 2 44 by zdala w polsze egzamin

    sadzilem, ze internet (w tym usenet) jest (z paroma wyjatkami)
    globalny. cos sie zmienilo? <rs>

  • 19. Data: 2013-02-28 00:02:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

> [...]
    > Pomyśl raczej dlaczego ludzie wolą korzystać z innych metod komunikacji.

    Bo nie wiedzą. Pdstawa do upadku 99,9% projektów internetowych.

  • 20. Data: 2013-02-28 00:18:19
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 27 Feb 2013 20:42:39 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

> [...]
    >Pomyśl raczej dlaczego ludzie wolą korzystać z innych metod komunikacji.

    ile miejsca na dysku wymaga hostowanie calej struktury pl.
    (zakladajac, ze nie ma w niej binarek) moze kilka mega?
    o jakich serverach wiec mowisz? <rs>