  • Data: 2012-05-06 01:13:37
    Temat: Re: [OT] koszt 'virtual' na ARM
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-05-2012 o 00:26:23 Michoo <m...@v...pl> napisał(a):

    >> Po poprawieniu buga z "else":
    >> -Os : 1197 do 1287 (90)
    > + 72 bajty Os

    Zerknąłem w kod wynikowy: same instrukcje to 14 słów (42 bajty). Większy
    kod wynika ze sposobu przechowywania stringów we Flashu - pakowane są w 2
    młodsze bajty trzybajtowego słowa. A jak jest nieparzyście, to na ostatni
    bajt traci się całe słowo - czyli na stringi poszło 39. A 9 bajtów się nie
    mogę doliczyć...

    > Że kod w THUMB jest wydajniejszy niż w PIC32 ;)

    PIC24. Kod jest chyba dość podobny, ale stringi się efektywniej pakują w
    ARMie.

    ae