  • Data: 2010-11-09 22:01:25
    Temat: Re: [OT] bylo Re: Nowa matryca FF
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-09 22:29, JA pisze:

    > To akurat poniekąd było podyktowane trochę inną przyczyną niż
    > upierdliwość producenta. Kilkanaście lat temu to sprzęt komputerowy
    > (tomograf), był dość słabo wydajne i nie można sobie było pozwolić np.
    > na zatrzymanie pracy urządzenie z powodu włożenia do stacji dyskietki. A
    > tylko SCSI to gwaratnowało (i gwarantuje do dzisiaj), bo ten interfejs
    > jest przeznaczony dla urządzeń wyposażonych we własny procesor. Każdy
    > klamot ma swój własny procesor operacyjny, dzięki temu na SCSI gadają ze
    > sobą procesory, a nie procesor główny obsługuje wszystko.

    Wiesz, akurat przy konsoli tamtego tomografu bardzo wiele godzin
    spędziłem (zarówno badając pacjentów jak i naprawiając go) i specyfikę
    pracy urządzenia znam dość dobrze. Gwarantuję Ci, że zastosowanie
    zwykłej stacji dyskietek nie spowodowałoby ograniczenia możliwości
    diagnostycznych aparatu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)