  • Data: 2010-11-13 00:36:57
    Temat: Re: [OT] bylo Re: Nowa matryca FF
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor napisal:
    > Gdzieś pewnie jeszcze leży cyrograf jaki musiałem podpisać kupując do MPEC
    > Kraków dyski SCSI do serwera :) o kosmicznej pojemności 340MB bodajże.

    Pamiętam te dyski. W tymże roku 1991 kupowaliśmy też ciekawego peceta:
    386DX już w wersji z kontrolerem cache'a, z takimże dyskiem 340 MB SCSI
    i 16 MB RAM zrealizowanym w kościach 1 MB. Cała płyta główna była zastawiona
    tymi SIM-ami. Do tego monitor EIZO.

    Kosztowało to krocie, ale z drugiej strony padło po wielu latach moralnie,
    a nie technicznie. Zresztą EIZO poszedł na żyletki dopiero w roku 2003.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek