  • Data: 2010-11-09 21:29:47
    Temat: [OT] bylo Re: Nowa matryca FF
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-09 21:29:45 +0100, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

    > Pamiętam, jak kilkanaście lat temu zgrzytałem zębami gdy musiałem kupić
    > stację dyskietek 3.5" do tomografu za równowartość nowego Fiata
    > Cinquecento. A zwykłej się wstawić nie dało - stacja miała interfejs
    > SCSI...

    To akurat poniekąd było podyktowane trochę inną przyczyną niż
    upierdliwość producenta. Kilkanaście lat temu to sprzęt komputerowy
    (tomograf), był dość słabo wydajne i nie można sobie było pozwolić np.
    na zatrzymanie pracy urządzenie z powodu włożenia do stacji dyskietki.
    A tylko SCSI to gwaratnowało (i gwarantuje do dzisiaj), bo ten
    interfejs jest przeznaczony dla urządzeń wyposażonych we własny
    procesor. Każdy klamot ma swój własny procesor operacyjny, dzięki temu
    na SCSI gadają ze sobą procesory, a nie procesor główny obsługuje
    wszystko.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam