  • Data: 2014-01-11 13:03:17
    Temat: Re: [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w wtorek, 7 stycznia 2014
    01:30:

    > Otwórz OpenOffice Writera
    > Ustaw grafikę, jako tło dokumentu - bez szaleństw, A4, 150 dpi, żeby
    > jakoś na drukarce wyglądało
    > Powiedz, jak bardzo skacze obciążenie procesora, przy najprostszej
    > opcji edycyjnej - ot wprowadzaniu tekstu.

    Z ciekawości ustawiłem.

    LibreOffice Wersja 3.6:build-304, system OpenSUSE 12.3 z
    późniejszymi upgrade'ami.

    Jakiegoś szczególnie tragicznego wzrostu obciążenia nie
    zauważyłem. Co prawda w tej chwili leci mi w tle dość obciążające
    zadanie, ale jednowątkowe, więc drugi rdzeń jest obciążony w zaledwie
    10-30 procentach. Zarówno podczas edycji tekstu, jak i przewijania
    dokumentu lista procesów pokazuje, że soffice.bin zajmuje ~1-3 procent
    procesora. W czasie przewijania przydział czasu dla procesu nie rósł,
    natomiast ogólne obciążenie procesora rosło, nawet do 100 procent, ale
    tylko chwilami - przypuszczam więc, że to raczej podsystem graficzny
    systemu potrzebował proca do przewalenia grafiki, a nie sam
    LibreOffice.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.