  • Data: 2014-01-11 13:06:16
    Temat: Re: [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Maciek Babcia Dobosz napisał w wtorek, 7 stycznia
    2014 10:36:

    > Większym problemem jest brak łatania dziur jakie pojawiają się w
    > systemie. I tu może to być bolesne. XP raczej jest tam gdzie nowego
    > oprogramowania rzadko się używa ale warto nawet dla starego mieć
    > bezpieczny system. Gdy zostanie wyłączony system Windows Update dla
    > XP problem pojawi się przy reinstalacji systemu z konieczności - nie
    > będzie można dociągnąć nawet starych poprawek.

    Ktoś w tym wątku wspominał o możliwości ściągnięcia ISO ze
    wszystkimi paczami - może to będzie rozwiązanie? Mam kilka programów
    zainstalowanych na maszynach wirtualnych i XP - zwłaszcza po
    odchudzeniu instalacji - sprawuje się na nich bardzo dobrze.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.