  • 1. Data: 2012-09-04 18:51:44
    Temat: Tuner/dekoder MPG4 z dwoma glowicami?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Witam

    Mozecie polecic jakis sensowny tuner MPG4 z mozliwoscia
    ogladania jednego programu a nagrywania innego (dwie glowice?)?

    Wygooglalem Cabletech urz0086 ale ma niezbyt pochelbne opinie
    - szczegolnie dot. wolnej reakcji na pilota. Wkurzaloby mnie
    gdybym klikal a tu nic ;-) Moze mozna kupic cos lepszego?

    Musi miec funkcje time-shift, nagrywac programy w tle
    i po zaprogramowaniu. No i nie miec zadnych wkurzajacych wad ;)

    Polecicie cos?

  • 2. Data: 2012-09-04 20:27:44
    Temat: Re: Tuner/dekoder MPG4 z dwoma glowicami?
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mozecie polecic jakis sensowny tuner MPG4 z mozliwoscia
    > ogladania jednego programu a nagrywania innego (dwie glowice?)?

    A dwa osobne tunery? Są teraz po sto złotych. Tylko problem z pilotami
    przewiduję :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 3. Data: 2012-09-04 22:27:45
    Od: grzenio <g...@g...pl_spamowi_nie>

    W dniu 2012-09-04 18:51, Jakub Jewuła pisze:

> [...]
    >
    > Musi miec funkcje time-shift, nagrywac programy w tle
    > i po zaprogramowaniu. No i nie miec zadnych wkurzajacych wad ;)

    Takiego bez wad to nie ma ;)
    Z innych twin tunerów to jest KRUGER & MATZ KM00186 (to chyba ten sam
    model co Cabletech tylko w innym opakowaniu), MANTA DVBT05 Emperor
    Hybrid. Żadnego z nich nie mam, więc nie zaopiniuję.
    Dodatkowo możesz poczytać np. forum http://forum.emitel.pl co ludzie
    piszą w temacie tych tunerów.

    --
    grzenio

  • 4. Data: 2012-09-04 22:38:31
    Od: grzenio <g...@g...pl_spamowi_nie>

    Znalazłem jeszcze http://www.xtreamer.pl/Xtreamer_ProdigyBlack.html -
    android, lan, wifi, usb itp., tylko cena trochę niezjadliwa :)

    --
    grzenio

  • 5. Data: 2012-09-05 07:32:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Takiego bez wad to nie ma ;)
    > Z innych twin tunerów to jest KRUGER & MATZ KM00186 (to chyba ten sam

    Tu jest watek:
    http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=36&t=3109&hil
    it=KM00186&start=160

    W sumie dziala z jakimis-tam problemami.
    Chyba kupie, zdaje mi sie ze nic innego nie ma na rynku...

  • 6. Data: 2012-09-05 08:58:24
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    >
    > Musi miec funkcje time-shift, nagrywac programy w tle
    > i po zaprogramowaniu. No i nie miec zadnych wkurzajacych wad ;)

    Jak z tego samego muxa program oglądany co nagrywany to wystarczy jedna
    głowica.
    A jak chcesz dwie głowice to kup drugi tuner, będzie taniej.
    Polecam AKAI polskiej produkcji firmy Telecolor. Mam taki jako tuner do
    nagrywania obok TV który ma co prawda funkcję nagrywania ale plazma
    Panasonic umywa się jeżeli chodzi o nawigacje po plikach. W Akai mam podgląd
    na bitrate, szacowany czas i wogóle lepiej się obsługuje. O ile Panasonic
    potrafi odtwarzać filmy z dysku z partycją NTFS sporo formatów oraz
    kontenery MKV o tyle nagrywać już może tylko wtedy gdy dysk sformatujemy w
    telewizorze ale wtedy nie widzi go żaden komputer, nawet linux go nie
    widział a to oznacza brak możliwości wgrania na dysk z komputera
    wspomnianych filmów AVI czy MKV. Akai ma to wszystko gdzieś, wszystko odbywa
    się na partycji NTFS.

    Marek

  • 7. Data: 2012-09-05 12:02:14
    Temat: Re: (OT) Tuner/dekoder MPG4 z dwoma glowicami?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    4CX250 wrote:
    (ciap)
    > Polecam AKAI polskiej produkcji firmy Telecolor. Mam taki jako tuner
    (ciap)
    W jakim sensie polskiej?

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 8. Data: 2012-09-06 11:48:01
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 4CX250 wrote:
    > (ciap)
    > (ciap)
    > W jakim sensie polskiej?

    Jest to całkowicie polski produkt, ale z logo AKAI na które mają licencję
    czy cuś.

    Marek

  • 9. Data: 2012-09-06 13:46:27
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jest to całkowicie polski produkt, ale z logo AKAI na które mają
    > licencję czy cuś.

    Taaaa
    Wiele się wyjaśniło ;-)

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 10. Data: 2012-09-06 13:55:10
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Taaaa
    > Wiele się wyjaśniło ;-)

    Nie wiem o co ci chodzi. Według informacji jakei kiedyś otrzymałem produkt
    jest produkowany w Polsce. Firmware pisali polscy programiści. Tylko logo
    jest dość znanej kiedyś japońskiej firmy która z czasem podupadła.

    Marek