    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tuner/dekoder MPG4 z dwoma glowicami?
    Date: Wed, 5 Sep 2012 08:58:24 +0200

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:504631ac$0$1314$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Mozecie polecic jakis sensowny tuner MPG4 z mozliwoscia
    > ogladania jednego programu a nagrywania innego (dwie glowice?)?
    >
    > Wygooglalem Cabletech urz0086 ale ma niezbyt pochelbne opinie
    > - szczegolnie dot. wolnej reakcji na pilota. Wkurzaloby mnie
    > gdybym klikal a tu nic ;-) Moze mozna kupic cos lepszego?
    >
    > Musi miec funkcje time-shift, nagrywac programy w tle
    > i po zaprogramowaniu. No i nie miec zadnych wkurzajacych wad ;)

    Jak z tego samego muxa program oglądany co nagrywany to wystarczy jedna
    głowica.
    A jak chcesz dwie głowice to kup drugi tuner, będzie taniej.
    Polecam AKAI polskiej produkcji firmy Telecolor. Mam taki jako tuner do
    nagrywania obok TV który ma co prawda funkcję nagrywania ale plazma
    Panasonic umywa się jeżeli chodzi o nawigacje po plikach. W Akai mam podgląd
    na bitrate, szacowany czas i wogóle lepiej się obsługuje. O ile Panasonic
    potrafi odtwarzać filmy z dysku z partycją NTFS sporo formatów oraz
    kontenery MKV o tyle nagrywać już może tylko wtedy gdy dysk sformatujemy w
    telewizorze ale wtedy nie widzi go żaden komputer, nawet linux go nie
    widział a to oznacza brak możliwości wgrania na dysk z komputera
    wspomnianych filmów AVI czy MKV. Akai ma to wszystko gdzieś, wszystko odbywa
    się na partycji NTFS.

    Marek