  • Data: 2010-10-04 17:41:56
    Temat: Re: [OT] System kontroli wersji.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-04 19:13, Stachu 'Dozzie' K. wrote:
    > System kontroli wersji w ogólności też jest zbędny. Tylko disconnected
    > operations jakoś się dość często przydają, podobnie jak łatwość obsługi
    > wielu branchy, wystawianie repozytorium po gołym HTTP, naprawialność
    > repozytorium młotkiem i parę innych rzeczy, których brakuje
    > w Subversion.

    Gdyby autor wątku nie szukał centralnego serwera to miałbys wiele racji.
    Gdyby trzeba było robić branche w środku lasu też. Gdyby repozytorium
    trzymał na dyskietkach też. W ogóle *miałbyś* rację gdyby nie inne potrzeby.

    > I dlatego linuksowy kernel jest na gicie. Dlatego X.Org jest na gicie

    *skoncentrowanych* developerach. Czytaj proszę dokładnie. Po co komu
    rozproszony system kontroli wersji przy dwóch osobach, centralnym
    serwerze i dostepie do netu 24/h?

    > mimo że był na SVN, zdaje się. Dlatego Mozilla i OpenOffice.org używają
    > Mercuriala. Bo SVN jest, hmm... wystarczający?

    Do *skoncentrowanych* małych projektów jest bardzo wygodny.

    > Kulawo bo kulawo, ale działa. Tylko że właśnie kulawo.

    Rozumiem, wiesz lepiej jak mi działalo. Ok, rozumiem.

    Teraz już EOT definitywnie, ale rozumiem że będziesz mial jakieśtam
    ostatnie słowo o wyższości gita nad resztą świata pod kazdym względem,
    więc z chęcią wysłucham ziewając.