  • Data: 2010-08-29 22:26:11
    Temat: Re: OT Re: [piatkowo]gowniarze w aucie
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MZ pisze:

    > Czy ja gdzieś napisałem że prawidłowe wychowanie = na..lanie pasem?
    > Już to, że należy Cię oświecać, jak wychować syna żeby Ci takiego numeru
    > nie wyciął, nie wygląda dobrze.

    Nie należy mnie oświecać, przecież napisałem jaką drogę widzę :
    "Ja dziecka stresować nie zamierzam, raczej tłumaczyć jak należy, a jak
    nie należy postępować" Zastanawiało mnie to wspomniane przez Ciebie
    bezstresowe wychowanie.

    > Moi rodzice również mnie nie bili. Jednak potrafili mi wdrożyć wzorce,
    > uznawane przez resztę społeczności, których dziś już nie znajdziesz.

    I właśnie tak będę postępować, taka obrałem drogę.

    > Poczytaj tą grupę, albo jeszcze lepiej p.s.prawo to szybko się
    > zorientujesz, że uczciwość to synonim frajerstwa i niezaradności. Że jak
    > nie nauczysz dzieciaka kombinować, to ciągle będzie w ogonie. Że ludzie
    > już nie kłamią, tylko "zapominają".

    Uczciwość to jedno, a kombinowanie pomiędzy nieuczciwymi, to druga
    umiejętność. Niestety konieczna aby sie nie dać oszukać.

    Dlatego nie zazdroszczę Ci, bo czeka
    > Cię naprawdę wyzwanie, ale też nie uogólniaj że albo można grzmocić
    > dzieciaka pasem albo pozwalać mu na wszystko. Znajdź złoty środek, czego
    > naprawdę Ci życzę.

    Wiedziałem na co się decyduję i wiem, że mi się uda wychować porządnego
    faceta! I znajdę złoty środek bez nadmiernego stresowania.

    Seco