  • Data: 2010-08-29 23:25:15
    Temat: Re: [piatkowo]gowniarze w aucie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i5e4aj$nvb$1@inews.gazeta.pl Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Dopiero zaczynam poznawać metody wychowawcze, mój syn ma 7 miesięcy.
    To kolejność świadcząca o niedojrzałości - najpierw robić dziecko, a potem
    poznawać metody wychowawcze.
    Rozsądni ludzie robią odwrotnie.

    > jak należy syna stresować aby kiedyś nie zabrał samochodu?
    Nie da rady określić jednego schematu. Człowiek to nie śruba, którą wiadomo
    jak przykręcić.
    Ludzie są różni.
    Dlatego rozmaite metody wychowawcze powinno się poznać wcześniej, w ramach
    przygotowania do świadomego rodzicielstwa, a nie się miotać gdy już doszło
    do unasienienia czy nawet do rozrodu.

    --
    Jotte