  • Data: 2010-08-30 18:52:14
    Temat: Re: [piatkowo]gowniarze w aucie
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:i5e4aj$nvb$1@inews.gazeta.pl Bartosz 'Seco' Suchecki

    > To kolejność świadcząca o niedojrzałości - najpierw robić dziecko, a
    > potem poznawać metody wychowawcze.
    > Rozsądni ludzie robią odwrotnie.

    Czyli jako rozsądna osoba zanim spłodzisz dziecko ułożysz sobie plan
    wychowania na najbliższe 20 lat? I zapewne zaplanujesz wszystkie jego
    zachowania i z góry poznasz problemy jakie może mieć? Rozśmieszasz mnie :-)

    Syn dorasta, ma sie dobrze, w miarę jego rozwoju będę sie pojawiać
    kolejne etapy wychowania. I te etapy będę wyprzedzać.

    > Nie da rady określić jednego schematu. Człowiek to nie śruba, którą
    > wiadomo jak przykręcić.
    > Ludzie są różni.
    > Dlatego rozmaite metody wychowawcze powinno się poznać wcześniej, w
    > ramach przygotowania do świadomego rodzicielstwa, a nie się miotać gdy
    > już doszło do unasienienia czy nawet do rozrodu.

    I właśnie o tym napisałem wyżej. Na bieżąco wiem, co może mnie czekać,a
    jak się pojawia coś nieoczekiwanego, potrafię sobie z tym radzić.
    Zanim zaplanowaliśmy młodego wiedzieliśmy jak się zajmować młodocianym
    człowiekiem.

    Oczywiście 7 miesięcy to prawie nic, dopiero przyjdzie czas lęków
    seperacyjnych, buntów. Tyle że już teraz jesteśmy na to przygotowani.
    Tak jak będziemy przygotowani na wszelkie inne trudy wychowania.

    Seco