  • Data: 2010-08-30 05:56:22
    Temat: Re: OT Re: [piatkowo]gowniarze w aucie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MZ "mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl ...

> [...]
    > nie wyciął, nie wygląda dobrze.
    >
    > Dawniej, za czasów mojej młodości przyjęte było, że do ludzi odnosi się
    > z szacunkiem. Dzieciaki w szkole nosiły jednakowe niebieskie fartuszki,
    > nie było komórek, ipodów i lansowania się. Walkman to był szczyt
    > techniki, ale w szkole też się go nie nosiło, bo można go było pożegnać
    > na dłuższy czas (tak np. do końca roku). Nauczyciel w szkole był
    > pierwszy po Bogu i nikomu do łba by nie przyszło mu odpyskować, o
    > zakładaniu śmietnika na głowę nie wspomnę. Tak, obrywanie linijką p
    > łapach się zdarzało, ale nie przypominam sobie żeby ktokolwiek z

    o jakich czasach mowisz?
    lata 60, 70, 80?
    W czasach beattlesów mozna było np dostac za nieodpowiednia fryzure...

    > Dziś to "choroby" i co drugi
    > maturzysta ma odpowiednie zaświadczenie.

    jezeli prawda jest to co piszesz, to moze rzeczywiscie mamy problem.
    Naprawde jest tak, ze CO DRUGI maturzysta ma zaswiadczenie o jakims
    dys....?

> [...]
    > grupie, a nie to co dziś przypalające i popijające po piwnicach
    > dzieciaki w rozciągniętych bluzach z kapturami i spodniami z krokiem w
    > kolanach nazywają "szacun". Na głupie pomysły nie było czasu, bo ktoś
    > ten czas potrafił zorganizować. A jak było trochę wolnego to się brało
    > piłkę i grało z kumplami między drzewami. Dzisiaj się włącza FiFę na
    > PS3, bo między blokami są odstępy na szerokość chodnika, wszędzie są
    > wywieszki że nie wolno itp. A najbliższe boisko jest na drugim końcu
    > osiedla i łatwiej tam dostać działkę, niż znaleźć kumpli do gry.

    Sorry ,ale to juz jakas bzdura totalna.
    Byłes ostatio na jakims nowo wybudowanym orliku?
    Ludzi pełno, miejsca brak, czasami trudno pograc - tylu chetnych.

    > Moi rodzice również mnie nie bili. Jednak potrafili mi wdrożyć wzorce,
    > uznawane przez resztę społeczności, których dziś już nie znajdziesz.
    > Poczytaj tą grupę, albo jeszcze lepiej p.s.prawo to szybko się
    > zorientujesz, że uczciwość to synonim frajerstwa i niezaradności. Że jak
    > nie nauczysz dzieciaka kombinować, to ciągle będzie w ogonie. Że ludzie
    > już nie kłamią, tylko "zapominają". Dlatego nie zazdroszczę Ci, bo czeka
    > Cię naprawdę wyzwanie, ale też nie uogólniaj że albo można grzmocić
    > dzieciaka pasem albo pozwalać mu na wszystko. Znajdź złoty środek, czego
> [...]
    i chesz powiedziec, ze to akurat nie było domeną lat poprzednich?
    Przeciez ogolne kombinatorstwo mamy w krwi własnie z czasów gdy trzeba było
    dac łapówkę, zeby kupic lodówke, albo kiedy trzeba było pracowac w
    panstwowym zakładzie po 26 godzin na dobre, zeby wystarczyło na nowy
    kolorowy TV, oczywiscie kupiony pod ladą.