  • 11. Data: 2009-06-19 16:14:29
    Temat: Re: Mały namiot na/do motocykla... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Dzięki wszystkim za konkrety! ;)
    Tunelowe raczej odpadają, bo choć są malutkie, to widziałem je "w akcji"
    i nawet zamroczony asceta miał problemy z zadomowieniem... ;)
    Pokrowiec na motocykl mam, teraz szukam "domu" dla kierownika, ale
    dzięki za pomysły.
    Oferta z M-A jest bardzo ciekawa (cena do przeżycia, po złożeniu, to
    istne maleństwo a po rozłożeniu rośnie w... oczach), zobaczę sobie na
    żywca, bo mam odebrać buty i szybkę do kasku. ;)

    P.S. (OT) Tytus - mam czarny, skórzany polski płaszcz pamiętający czasy
    Komuny, ale w idealnym stanie (trafiony za grosze na aukcji)
    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/SenN
    aJawa35617558#5319244874486235090

    nieśmiertelną, chyba już 20letnią Ramoneskę. ;)
    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/SenN
    aJawa35617558#5346690783226580258

    Ponieważ jestem początkującym motocyklistą, to zanim kupiłem motocykl
    szarpnąłem się jeszcze na skórę ze wzmocnieniami (dla spokojności) ;)
    Wybrałem taką, która nie razi nowoczesnym wyglądem.

    fotek (na razie) brak ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 12. Data: 2009-06-19 16:19:27
    Temat: (OT) Re: Mały namiot na/do motocykla... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > Na takiej Jafie raczej ochraniacze nie beda potrzebne...

    Oby... ;) ale powiem Ci, że gdy wiele lat temu zaczynaliśmy ze znajomymi
    śmigać góralami (rowery górskie) po górach i nie tylko... ;) to na osoby
    w kasku (czyli nas) patrzyli jak na kosmitów. Gdyby nie to, że ich
    używałem, to nie wiem czy teraz bym pisał, to co piszę, po wygłupach na
    Skarpie Wilanowskiej... ;)

    > a od zimna najlepiej chroni zlozona gazeta pod kurtka - wspolczesne
    > technologie nie zadzialaja :).

    hehehe... a na stopy torebki foliowe... ;) też przetestowane na góralach
    i ten zapaszek... ;)

    > Jak to bedzie jezdzic to bede pelen podziwu...

    ???

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 13. Data: 2009-06-19 17:13:13
    Od: "Artur" <a...@n...pl>

    Sam używam Quechua T3 ultralight (3 osoboby) z decatlona. Miescił sie do
    kufra givi 30 litrów w szerokość na styk. Waga 3,5 kg.
    Model T2 (2 osoby) waży 2 kg.
    Nieprzemakalność przetestowana i jest ok.
    http://www.decathlon.com.pl/PL/t2-ultralight-pro-179
    38610/#TAILLE

    pozdrawiam
    Artur
    szczka Hajka "02

  • 14. Data: 2009-06-19 17:36:28
    Od: marider <m...@g...pl>

    Tez miniaturyzuje swoje bagaze jak sie tylko da wiec mam namiot Hannah
    Target S - bardzo solidnie wykonany, podklejane szwy, podwieszana polka
    pod sufitem, odporny na deszcze chocby i lalo jak z cebra cala noc
    (sprawdzalem w zeszly weekend ;) ). W tropikach rowniez swietnie daje
    rade a wentylacje ma extra - przetestowane latem na Korsyce :) Swobodnie
    mieszcza sie w nim 2 osoby + wszystkie graty a i 3cia wejdzie od biedy i
    DUZA zaleta - ma dwa osobne wejscia/wyjscia z obu stron wiec nie musisz
    noca przeczolgiwac sie po kims zeby wyskoczyc na "siku" ;)

    Miesci sie swobodnie w malym plecaku, najtanszy nie jest ale jak cos
    kupowac, to raz, a dobrze.

    Jednym slowem - polecam.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 15. Data: 2009-06-20 07:14:37
    Temat: Re: (OT) Re: Mały namiot na/do motocykla... ;)
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    ???

    No w sensie na codzien

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 16. Data: 2009-06-20 07:26:48
    Od: falco <m...@w...pl>

    Tytus pisze:

    > No w sensie na codzien

    aaa... nieee... na co dzień to mi jej szkoda... ;)
    W przyszłości chce kupić coś do "tłuczenia" (prawie) na co dzień a
    SenNą... śmigam dla przyjemności co kilka dni, zresztą na razie jestem
    wciąż na etapie niwelowania baboli po poprzedniku, ale powoli pyrkam
    sobie do przodu... ;)

    Chcę też zobaczyć jak SenNa... sprawdzi się "za miastem" w sierpniu
    pewnie wybiorę się do znajomych na dalekie Podlasie ok. 200-250km.
    Na razie pie...na pogoda mnie dobija, ale dziś muszę sobie gdzieś
    śmignąć do Wawy i po okolicy, by odreagować... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 17. Data: 2009-06-20 10:59:09
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Mam juz chyba 5 lat cos takiego :
    http://poradnik-turysty.pl/2302/himountain-ohio-2/
    Rozkladalem wiele razy do teraz zadnych usterek.
    Sprawdzony kilka razy w duzej ulewie
    Najmniejszy nie jest bo po zlozeniu wałek 50cm/20cm.
    Na moto przewoze albo na tylnim siedzeniu za kufrem (mam tez 50cm) albo na
    kufrze lub tez w dosc dziwnym miejscu :) : mam jeden wydech po prawej i
    namiocik prawie idealnie pasuje po drugiej stronie imitujac drugi tlumik :)
    Pzdr
    PanAdol
    Triumph Tiger 900

  • 18. Data: 2009-06-22 06:35:52
    Od: n...@s...com

    On Fri, 19 Jun 2009 10:33:39 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Siema,

    czesc

    >Pomijam ogromny wybór małych namiotów na rynku, tylko pytam o
    >sprawdzone, ale zaznaczam, że naprawdę małe po spakowaniu, bo nie mam
    >ani kufrów, ani miejsca na nie, tylko mały bagażnik i symboliczne juki
    >do założenia... ;)

    Podejdz do decathlona i pomacaj, kupilem 2 lata temu u nich namiot 3
    osobowy (keczua) i daje rade, waga ze 3kg, wymiary nieduze (powiedzmy
    40-50cm x 15cm po spakowaniu.), a po rozlozeniu w srodku mieszcza sie
    2 osoby i ich klamoty (oczywiscie byly tez wersje 1-2osobowe).
    Moj kosztowal bodaj 200-300zl i w tych pieniadzach nie mial
    konkurencji jesli idzie o mase, wielkosc po zlozeniu i rozlozeniu i
    posiadania tropika :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 19. Data: 2009-06-22 06:38:38
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Moj kosztowal bodaj 200-300zl i w tych pieniadzach nie mial
    > konkurencji jesli idzie o mase, wielkosc po zlozeniu i rozlozeniu i

    Drutek, opowiedz o swoim ;):)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 20. Data: 2009-06-22 17:37:32
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Easy pisze:

    > Drutek, opowiedz o swoim ;):)

    Hm, jeszcze nie odpuściło?
    Ja mam teraz zjebiaszczy namiot z Tesco za 50 zł. I ma u mnie dozywocie.
    Rozkłada sie pół dnia, ale szybko składa..
    W sumie lepszy od plażówki...., choć i plażówka by swoje zrobiła w nocy
    z soboty na niedziele :) :).

    Drutek

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07