  • 21. Data: 2009-06-22 17:47:32
    Temat: Re: Mały namiot na/do motocykla... ;)
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h1ofl2$fhh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ja mam teraz zjebiaszczy namiot z Tesco za 50 zł. I ma u mnie dozywocie.

    tylko dzieki Easy

    > Rozkłada sie pół dnia, ale szybko składa..

    ale nozki troszke wystaja;))
    w poludnie widzialem;]

    pe es
    gratuluje IV miejsca;))))

    --
    pozdrawiam,
    Piotr

  • 22. Data: 2009-06-22 18:36:06
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

> [...]
    > Rozkłada sie pół dnia, ale szybko składa..
    > W sumie lepszy od plażówki...., choć i plażówka by swoje zrobiła w nocy z

    Spoko, Jarek juz ma spowrotem :)
    ja mam wiekszy hihi 4 osobowy se zanabylam ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 23. Data: 2009-06-22 19:33:05
    Od: Drutek <d...@w...pl>

    Piotr pisze:

    > tylko dzieki Easy

    No nie tylko.... Dzięki jeszcze raz :)

    > ale nozki troszke wystaja;))

    Ja mam krótkie.... (via gleba fjr na namiot :) - ale kebab uratowny).

    > pe es
    > gratuluje IV miejsca;))))

    Fajnie sie bawiłem. Baks sie strasznie napinał - nawet numery
    rejestracyjne aut znał na pamieć. Tak sie zapatrywał na punkty, ze przy
    30km zgubiłem go pare razy :)
    Ale co sie dziwić, to jego pierwszy rajd. A dostał szpraj do łańcucha
    jeszcze.

    pzd

    Drutek

    PS. Strasznie nas zakręty atakowały w niedziele :)

    --
    klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
    Złoty Felkowski Braincap'07

  • 24. Data: 2009-06-22 20:33:08
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-06-22 19:37, Drutek napisał (a)::

    > Ja mam teraz zjebiaszczy namiot z Tesco za 50 zł. I ma u mnie dozywocie.
    Jak jeszcze raz będzie tak pikał to nie długo pożyje.

    > Rozkłada sie pół dnia, ale szybko składa..
    I pika. I pika. I pika.
    I ni cholery nie chce wybuchnąć.
    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 25. Data: 2009-06-23 08:49:43
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    > No nie tylko.... Dzięki jeszcze raz :)
    Ja tylko sprzedałam ;) namiot był Jarka hihih

    > Ja mam krótkie.... (via gleba fjr na namiot :) - ale kebab uratowny).

    co ty wiesz o krótkich nózkach hihiih

    > Drutek
    >
    > PS. Strasznie nas zakręty atakowały w niedziele :)

> [...]
    Was tez? to chyba jakas zmowa była ;)