  • Data: 2010-01-26 19:28:30
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. pisze:

    > I co z tego? Zapewne wiecej zmarlo sportowcow, bynajmniej nie tylko
    > profesjonalnych. Ktos z tego robi problem, albo pisze, ze nalezy
    > zaprzestac uprawiac sport?

    Coraz więcej się o tym mówi. Poza tym policz liczbę sportowców i modelek.

    > Jesli ktos nie odroznia zdjec fotomodelek, nad ktorymi pracuje sztab
    > ludzi od rzeczywistosci to istotnie ma problem. Ale nie zrzucalbym tu

    Powiedz to 13, 14 letnim dziewczynkom. Nie każdy jest taki jaśnie
    oświecony jak Ty.

    > winy na projektantow, czy modelki. To, ze wiekszosc kobiet jest
    > przecietna znaczy, ze mamy ta przecietnosc ogladac na okladkach
    > czasopism? Czy to, ze nie kazdy moze byc pilotem F16 znaczy, ze mamy o
    > nich nie mowic, zeby ktos nie poczul sie gorzej? Takie myslenie jest chore.

    Czy lansuje się modę na to, że każdy musi być pilotem? A moda lansuje,
    taki, a nie inny "ideał". Chore jest udawanie, że nic się nie dzieje, a
    te wychudzone, z podkrążonymi oczami szkielety to norma.

    > tydzień.
    >
    > Czyli czujesz sie sedzia, ktory wie co jest dobre, a co zle i masz misje
    > poprawienia swiata?

    Uważasz, że głodzenie się na śmierć i namawianie innych do takiego
    głodzenia jest dobre? No cóż, dla mnie życie ludzkie jest najważniejszą
    wartością, dla Ciebie nie.

    wer