  • Data: 2010-01-27 02:41:09
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: jakuboff <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:
    > Dodam że problem dotyczy nie tylko chudości. Kiedyś oglądałem dość
    > ciekawy program o medycynie kosmetycznej okazuje sie bardzo popularny są
    > zabiegi przerabiania przezkobiety okolic sromu. srom mam wyglądac jak
    > mała szpareczka, żadnych warg wiekszych i mniejszych. To tez jest efekt
    > promocji chorych i wynaturzonych oraz całkowicie nierealnych wzroców
    > wyglądu.

    Myślę, że opalanie jest bardziej szkodliwe, niż tuning cipki. Przecież
    tu chodzi o estetykę. Ludzie w dzisiejszych czasch też się depilują,
    chodzą na siłownię często nie dla zdrowia, a wyglądu, farbują włosy,
    przekłuwają się i ubierają tak, żeby się podobać. Skoro ciasne szparki
    są na topie, można dzięku temu zarobić, albo mieć lepszy seks, to panie
    będą chodzić na zabiegi. Pomyśl, co by się działo w drugim obozie, gdyby
    był prosty i skuteczny sposób na przeprowadzenie zabiegu powiększania
    penisa :) Dopóki nie szkodzi to zdrowiu lub korzyści płynące z jego
    utraty je przewyższają wszystko jest ok. Życie jest krótkie, jest 2010,
    czas płynie, wszystko się zmienia :)