  • Data: 2010-01-27 17:24:02
    Temat: Re: (OT) Portfolio modelki
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Media kreują pewne wzorce, jeśli te wzroce są nierealne to jest problem.
    > Ilu jest na świecie ludzi którzy mają refleksję na sobą i nie przejmują
    > sie obrazami z mediów? Większość widzi w tych zdjęciach wzorce urody.

    W przypadku mlodych dziewczyn o ktorych pisze inny respondent to od
    czego sa rodzice? Jak dla mnie jest to zrzucanie odpowiedzialnosci na
    innych i obwinianie za swoje niepowodzenia wszystkich dookola, tylko nie
    siebie. Media kreuja wzorce nie tylko urody, kreuja pewna wirtualna
    rzeczywistosc. Jesli ktos tego nie rozumie i nie odroznia swiata TV i
    kolorowych czasopism od reala to jest po prostu niedostosowany/ma
    niedojarzala osobowosc. Mozna sie oburzac, ale co to zmieni? Nie mowiac
    o tym, ze najwyrazniej sporej czesci populacji to sie podoba, wiec w
    czym problem?

    > Skoro celebrytki i modelki są chude i kościste to dziewczyny też takie
    > chcą być aby sie podobać chłopakom, którzy chcą mieć takie laski jak
    > faceci z gazet i TV.

    No i? Z kolei dla kobiet promuje sie wzorzec muskularnego faceta, z
    jachtem, domem nad oceanem w ciuchach za gruba kase. Ktos narzeka, ze
    99% facetow temu nie sprosta?

    > Reklama i promocja ma nas do czegoś zachęcać coś promować ale gdy to coś
    > jest wynaturzone lub jest zwykłym oszustwem wtedy zaczyna sie real problem.

    Bylbym ostrozny z takimi sadami. W czasach Rembrandta na topie byly
    kobiety grube, swiat sie od tego nie zawalil, potem uzywaly gorsetow,
    ktore im znieksztalcaly klatke piersiowa i tez nic sie nie stalo. Swego
    czasu za szczyt mody uchodzilo posiadanie wlasnego zestawu wszy we
    wlosach, co z pewnoscia zdrowe nie jest i tez to przezylismy.

    > Myślę że gdy mamy wladzę wpływanai na masy powinniśmy jednak postępować
    > bardziej odpowiedzialnie i etycznie. I tyle.

    Przeciez nikt nikomu nie kaze sie tak odchudzac, ludzie wiedza czym to
    grozi. Jesli mimo to doprowadzaja sie do ekstremalnych stanow to ich
    wybor. Inaczej tak samo powinnismy zabronic palenia, picia i wielu
    innych rzeczy, ktore sa dalece bardziej niezdrowe.

    > Dodam że problem dotyczy nie tylko chudości. Kiedyś oglądałem dość
    > ciekawy program o medycynie kosmetycznej okazuje sie bardzo popularny są
    > zabiegi przerabiania przezkobiety okolic sromu. srom mam wyglądac jak
    > mała szpareczka, żadnych warg wiekszych i mniejszych. To tez jest efekt
    > promocji chorych i wynaturzonych oraz całkowicie nierealnych wzroców
    > wyglądu.

    Dla ciebie wynaturzonych, bo masz jakies tam wyobrazenie tego co
    normalne a co nie. Inni maja zupelnie inne. Skoro medycyna stwarza
    mozliwosci, a ktos che z nich skorzystac to jest ok. Nie rozumiem czemu
    ktos rosci sobie prawo do decydowania o tym jak maja wygladac szparki
    kobiet...