eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.Re: [OT] Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Date: Tue, 4 Apr 2017 20:26:31 +0200

    On 4/3/2017 2:30 PM, Uzytkownik wrote:
    > Sam jesteś pustak i dyletant.

    To trzeba udowodnić.

    Korwin akurat udowodnił to setki razy. Byłem kilka razy na spotkaniach z
    nim, od lat 90. Słuchałem, przemyślałem i może miałby jakieś szanse.
    Obecnie jest za stary i gada tylko na najniższych strunach IQ. Jakis
    Czas temu popierałem go nawet w wyborach, obecnie uważam że powinien być
    zamknięty w izolatce.

    A i zapomniałem. Nie uczestniczyl w niczym ważnym, a przypominam że miał
    szanse.

    > Powtarzasz dokładnie to czego chcą te
    > cwaniaki co się boją Korwina, a Ciebie dymają bezkarnie.

    Pocieszające jest że Ciebie rownież.

    > Boją się tego, że byle debil nie będzie już mógł dymać obywatela

    Będą dymać debile z partii Korwina. Myślisz że tam jest ich jakoś mniej?
    Czekaj czekaj, przypomina mi się taka szuja co to po pijaku chciał iśc
    na solo z gliniarzami i obecnie jest twarza partii. Serio, zakładasz że
    tam nie ma kretynów, psychopatów, imbecyli i prawników? Aleś naiwny,
    łomatko!

    > , a jak
    > będzie chciał żyć na obywatelskim garnuszku to będzie musiał służyć
    > obywatelowi.

    To się nawyzwa ideologia. Socialiści też dawali wiare na słowo PZPR że
    to i tamto. Jak kazda wiada w ideologie świadczy o bardzo niskim IQ.

    > Moja rada jest taka: posłuchaj co mówi Korwin, a nie tego co o nim mówią
    > przeciwnicy.

    Ale Korwin od kilku lat pieprzy od rzeczy. Ma daleko posunięta demencję,
    wczesniej pieprzył z resztkowym sensem, obecnie pieprzy na poziomie
    przemysleń lumpów robiąc posmiewisko z siebie i mojego ukochanego kraju.