  • Data: 2017-04-05 16:31:48
    Temat: Re: Pojechali mnie ... prawo zmieniać.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2017 o 11:49, Poldek pisze:

    > Koło mnie na ulicy są wyznaczone znakami poziomymi i pionowymi miejsca
    > do parkowania. Strefa płatnego parkowania, są parkometry, trzeba płacić.
    > Więc jest kilku stałych bywalców, którzy przejeżdżając przez wolne
    > miejsca wjeżdżają na chodnik obok i na trawniki za chodnikiem. Uważają,
    > że jak stoją na trawniku, albo na chodniku, to nie muszą płacić.

    Bo nie muszą. Taki bezsens, że płacić trzeba tylko jak się parkuje na
    legalnie wyznaczonych miejscach. Jak jesteś "sprytny" to parkujesz na
    chodniku, trawniku, przystanku czy komuś na podwórku i kontrolerzy SPP
    mają cię w D4. Chyba że trafią sie strasznicy, to wtedy płacisz za
    chujowe parkowanie (ale już nie za brak kwitka). Prawo po polsku - ma
    uporządkować parkowanie a zachęca do rozjeżdzania trawników.

    Shrek