eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPodtrzymanie zasilania na 5VRe: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
    ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: [OT] Podtrzymanie zasilania na 5V
    References: <l560s9$93d$1@speranza.aioe.org> <l563nn$gos$1@speranza.aioe.org>
    <l56b31$4kf$1@speranza.aioe.org> <op.w50nkge9n0u1o8@moj>
    <l57p2g$m6k$1@mx1.internetia.pl> <l58q1v$4ng$1@node1.news.atman.pl>
    <1otwdz5ujfeif.esobtww2jnsh$.dlg@40tude.net>
    <l5922d$djq$1@node1.news.atman.pl> <l5973m$6i7$1@mx1.internetia.pl>
    <l5afi9$dhj$1@usenet.news.interia.pl>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 05 Nov 2013 10:35:46 GMT
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1383647746 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2169 77.253.217.116:41966
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2311
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:654357
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Adam napisał:

    > Ford T nie jest tu chyba dobrym przykładem.
    > Zasilanie gaźnika opadowe - nie można było wjeżdżać pod stromą górkę
    > przodem, dziwaczne sterowanie skrzynią biegów, gazem i hamulcem dwoma
    > pedałami, prądnica z "tysiącem" małych cewek, chłodzenie grawitacyjne,
    > itd, itp.
    >
    > Ale faktem jest, że to był pierwszy samochód składany na taśmie
    > produkcyjnej i chyba pierwszy, mający części zamienne, co naówczas było
    > ewenementem.
    > Dla młodszych: przy ówczesnej produkcji jednostkowej, nawet typu
    > gniazdowego, części były dopasowywane ręcznie do danego egzemplarza
    > pojazdu (i innych ówczesnych urządzeń). Stąd też rzadko się zdarzało,
    > aby część wyjęta z jednego pojazdu pasowała wprost (bez dopasowania) do
    > drugiego.

    Dlaczego tylko dla młodszych? Czy jest tu ktoś, kto może pamiętać samochody
    wyprodukowane wczesniej, niż Ford T (i jeszcze mieć doświadczenia z wymianą
    droselkapy)?

    Jarek

    --
    Żył był w Biblii Hiob | Jak to pojąć ma
    można się założyć | mędrzec czy idiota
    dziesięć razy tyle co | że gdy konał Hiob
    nam się uda pożyć | był syt dni swego żywota

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: