  • Data: 2011-01-11 17:37:51
    Temat: Re: [OT] Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JoteR pisze:

    > Piszesz do mnie służbowo? No, no... ;->

    > Oczywiście, że zależy to od okoliczności i konstrukcji listu na który
    > się odpowiada - ja stosuję zarówno formę, nazwijmy ją roboczo -
    > "usenetową", jak i (niesłusznie tu nazwaną) "microsoftową". Tym
    > niemniej, jeśli ten *ogon* urośnie, to już w zasadzie nie ma dobrego
    > wyjścia - albo trzeba go amputować (co czasami jest niewskazane, jeśli
    > np. dochodzi jakiś nowy CC) albo pisać na górze.
    > Pamiętam, jak dawno temu dostałem maila (od oddelegowanej do nas
    > Hamerykanki) z jakimiś pytaniami ułożonymi pracowicie w punktach.
> [...]
    Mnie też zmuszano w pracy, do odpowiadania "na górze". niemniej jednak
    jeśli pan A pisze do B i C zadając kilka pytań, a potem Bi C
    odpowaiadają - da sie to zrobić w sposób usenetowy, albo w sposób
    nieczytelny. kiedyś nawet pokwapiłem sie zeby outlookowi kazać
    "usenetowo" cytować i barwić czcionkę każdego autora inaczej - niektórzy
    byli w szoku jakie to proste i czytelne. niestety, ciekawostce sie
    skończyło. dlaczego? microsoft "rzondzi"

    ToMasz