  • Data: 2011-01-11 19:17:41
    Temat: Re: [OT] Play robi sobie jaja.....z przegladarkami
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" napisał:

    > Mnie też zmuszano w pracy, do odpowiadania "na górze". niemniej jednak
    > jeśli pan A pisze do B i C zadając kilka pytań, a potem Bi C
    > odpowaiadają - da sie to zrobić w sposób usenetowy, albo w sposób
    > nieczytelny. kiedyś nawet pokwapiłem sie zeby outlookowi kazać
    > "usenetowo" cytować i barwić czcionkę każdego autora inaczej - niektórzy
    > byli w szoku jakie to proste i czytelne. niestety, ciekawostce sie
    > skończyło. dlaczego? microsoft "rzondzi"

    O, i tu mamy wspaniały przykład, że z tym kursorem trafiłeś jak kulą w płot.
    Bo Tobie genialna Mozilla ustawiła kursor na końcu, w związku z tym nie
    tylko nie fatygowałeś się już przycięciem cytatów, ale nawet zostawiłeś
    podpis. Czyli taki czytnik, który usiłuje być mądrzejszy od radia, wyrabia u
    użytkowników małpie odruchy - ustawił kursor na końcu, więc ja już nie muszę
    nic więcej robić, nawet klepnąć Enter, żeby zostawić pustą linię
    oddzielającą cytat, tylko klepię na pałę odpowiedź tam, gdzie czytnik
    zarządził. Mój OE przynajmniej zostawia mi wybór, lecąć kursorem od góry, po
    drodze a to przytnę wrotkę, a to skrócę cytat, a to dopiszę komentarz, a na
    końcu się podpiszę, zamiast zostawiać czytnikowi decyzję, jakąż to dzisiaj
    głupawą sentencją w sygnaturce uraczyć czytelników. Faktycznie, "microsoft
    'rzondzi'" ;->

    JoteR