  • 181. Data: 2014-10-11 19:12:39
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 11.10.2014 12:56, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Wybacz ale ja odróżniam przebitkę dwa razy od kilkadziesiąt razy.

    Aleś się uczepił! ;) Za ile mi zrobisz taki wzmacniacz?

    A jaką masz przebitkę aspartam vs cukier? I robią nam pranie mózgu, że
    to dla naszego zdrowia.

    > Miłośnik audiovoodoo wydaje kasę raz? ROTFL!

    Może nie raz, ale na pewno nie zmienia wzmacniacza co miesiąc. To ciężki
    kawałek chleba. Klient łazi do sklepu miesiącami i ględzi i w końcu na
    gwiazdkę kupuje sobie kabelek za 200zł ;)
    Nawet jeśli kupi sobie nowy wzmacniacz, to stary sprzeda na rynku
    wtórnym, przez co już ktoś nowego nie kupi.

    --
    Mirek.

  • 182. Data: 2014-10-11 20:02:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Saturday, October 11, 2014, 7:12:39 PM, you wrote:

    > Aleś się uczepił! ;) Za ile mi zrobisz taki wzmacniacz?
    > A jaką masz przebitkę aspartam vs cukier? I robią nam pranie mózgu, że
    > to dla naszego zdrowia.

    Ile musisz tego aspartamu zeżreć, żeby 6kPLN różnicy zrobić?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 183. Data: 2014-10-11 20:19:01
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-11 19:12, Mirek pisze:

> [...]
    > kawałek chleba. Klient łazi do sklepu miesiącami i ględzi i w końcu na
    > gwiazdkę kupuje sobie kabelek za 200zł ;)

    To nie ta klasa audiofili.
    "Do testu, wraz ze wzmacniaczem dostałem też dwie pary interkonektów -
    Signature, za 1599 zł/1 m oraz Velocity, 999 zł/1 m. Podstawą ich
    konstrukcji jest wybrany po odsłuchach, gotowy kabel, w każdym przypadku
    z opracowanym specjalnie dla niego sposobem łączenia i lutowania, do
    którego dodawane są znakomite wtyki RCA Neutrika (z wysuwaną masą). Pan
    Wyroba zdecydowanie preferuje kable typu solid-core, ew. Litz, na
    połączeniach liniowych, z ekranami."

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 184. Data: 2014-10-11 20:29:21
    Temat: Re: OMG!
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-11 16:29, A.L. pisze:

    > W ktorym momencie - w przypadku opisywanego produktu - jest "wciskanie
    > ciemnoty" i "oszukiwania"?..

    W twierdzeniu że ta smętna, byle jaka płytka prototypowa z pojedynczym
    opampem i kilka drutów idących sobie na skuśkę wewnątrz obudowy, to
    efekt wieloletniej ewolucji zmierzającej do tworu prawie że idealnego.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 185. Data: 2014-10-12 00:04:44
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 11.10.2014 12:36, mk wrote:

    > Ale po co Ci nowy Jaguar?
    > Chcesz płacić bardziej za snobizm niż technikę? ;-)

    Kto bogatemu (jak tylko rozkręci wspomniany biznes) zabroni?
    ;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 186. Data: 2014-10-12 17:04:36
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 11.10.2014 20:02, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ile musisz tego aspartamu zeżreć, żeby 6kPLN różnicy zrobić?

    W ogóle nie żrę aspartamu - przynajmniej świadomie.
    Chcesz porównywać rynek spożywczy do małoseryjnej produkcji hi-end, czy
    napiszesz cokolwiek, byle Twoje było na końcu? ;)

    --
    Mirek.

  • 187. Data: 2014-10-12 18:16:04
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-12 17:04, Mirek pisze:

    > W ogóle nie żrę aspartamu - przynajmniej świadomie.
    > Chcesz porównywać rynek spożywczy do małoseryjnej produkcji hi-end

    A właściwie to kto zaczął pisać o aspartamie, czyli zaczął porównywać

  • 188. Data: 2014-10-12 19:23:17
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 12.10.2014 18:16, Mario wrote:

    > A właściwie to kto zaczął pisać o aspartamie, czyli zaczął porównywać
    > rynek spożywczy do małoseryjnej produkcji hi-end?

    To tylko przykład. Chodzi o skalę "oszustwa". P.G. pisał o reklamie i
    proszku - RoMan mu ripostuje, że to dwa razy, a nie kilkadziesiąt* (ale
    skala inna! - chyba to widzisz?). Ja podaję jako przykład aspartam, i
    nie proponuję porównywać, bo chyba każdy widzi że nie ma to sensu.
    Ale brnąc w to dalej - dlaczego nie płacimy podatku producentom cukru,
    kupując aspartam - tak samo ja płacimy koncernom fonograficznym przy
    zakupie czystych nośników, kamer czy ostatnio telefonów i tabletów?
    Wracając do hi-end i tego nieszczęsnego wzmacniacza - taki jest właśnie
    ten rynek - robisz ręcznie, jeden egzemplarz, może kilka i sprzedajesz
    za astronomiczną cenę - jeśli znajdzie się ktoś, komu się to spodoba i
    będzie chciał to mieć właśnie ze względu na unikatowość i prestiż.
    Zrobisz więcej to nikt tego nie kupi - przynajmniej za tak wysoką cenę,
    bo to już nie będzie hi-end tylko masówka. Oczywiście żeby coś takiego
    sprzedać potrzebne są testy, recenzje, prezentacje itp. Zgadzam się z
    tym, że w recenzjach często piszą bzdury, ale też nikt normalny nie kupi
    takiego sprzętu bez wcześniejszego odsłuchu... chyba, że kupuje tylko ze
    względu na walory estetyczne obudowy... kto mu zabroni.

    * - ale za ile mi zrobi taki wzmacniacz nie podał.

    --
    Mirek

  • 189. Data: 2014-10-12 19:59:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ale po co Ci nowy Jaguar?
    > Chcesz płacić bardziej za snobizm niż technikę? ;-)

    Oj, chyba nie jeździłeś , skoro tak piszesz :)
    A ja owszem, parę lat temu jeździłem sobie S-type, i obiecałem sobie
    kupić. Dla komfortu i jakości właśnie.

    A wcześniej jeździłem osobiście i sporo jako pasażer XJR chyba, i jeżeli
    to dla ciebie nie jest "technika", to chyba nie zaglądałeś pod maskę (i
    w parę innych miejsc).

    Jedyne, co można zarzucić tym samochodom, to marna ekonomia spalania :)

  • 190. Data: 2014-10-13 14:05:37
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ja jestem heteroseksualnym samcem. Mam nadzieję, że Piotr również.

    Obrączka na palcu istotnie sugeruje, że mamy tu do czynienia z błędem
    językowym. :-)

    Pozdrawiam, Piotr