eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaOMG!Re: OMG!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: OMG!
    Date: Sat, 11 Oct 2014 20:29:21 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 51
    Message-ID: <m1bu2i$f2a$1@mx1.internetia.pl>
    References: <1...@p...pl.invalid>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    <m197kr$imn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <j...@4...com>
    <m19stu$pr3$1@mx1.internetia.pl>
    <n...@4...com>
    <m1b2fp$mj6$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 159-205-114-45.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1413053330 15434 159.205.114.45 (11 Oct 2014 18:48:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Oct 2014 18:48:50 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@4...com>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:672530
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-11 16:29, A.L. pisze:
    > On Sat, 11 Oct 2014 12:38:32 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:
    >
    >> W dniu 2014-10-11 02:37, A.L. pisze:
    >>> On Sat, 11 Oct 2014 01:57:34 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:
    >>>
    >>>> W dniu 2014-10-11 00:52, A.L. pisze:
    >>>>> On Fri, 10 Oct 2014 20:19:53 +0200, RoMan Mandziejewicz
    >>>>> <r...@p...pl.invalid> wrote:
    >>>>>
    >>>>>> Hello Piotr,
    >>>>>>
    >>>>>> Friday, October 10, 2014, 8:13:47 PM, you wrote:
    >>>>>>
    >>>>>>>> Nie wiedzą - nie mają szans zobaczyć, z czego i jak jest wykonany
    >>>>>>>> produkt.
    >>>>>>> Jutro pójdę do Mediamarktu i każę sobie przed zakupem rozkręcić
    >>>>>>> telewizor UltraHD w imię świadomości konsumenckiej. Roman, to naprawdę Ty?
    >>>>>>>> Rzeczywista wartość produktu jest znikoma a ich sprzedaż wykorzystuje
    >>>>>>>> niewiedzę klientów.
    >>>>>>> Co to jest "rzeczywista wartość" i w jaki sposób się ją mierzy?
    >>>>>>> Koszt elementów?
    >>>>>>
    >>>>>> Poniesione koszty + godziwy zysk. Prowadziłeś kiedyś firmę? Wydawało
    >>>>>> mi się, że tak...
    >>>>>
    >>>>> Polaxy maja zajoba na punkcie slow "godny, godziwy, honor". jezeli
    >>>>> wyrodukwoalem coz za 10 zlotych a klient chce to kupic za 1000 zlotych
    >>>>> - nie to zja ja mu wciskam ciemnote i oszukuje
    >>>>
    >>>> Przecież w tym przypadku ewidentnie to jest wciskanie ciemnoty. Czytałeś
    >>>> opinię przygotowaną przez kumpla? Te bzdety o tym, że ukłed ewoluował,
    >>>> ze to wynik wielu lat pracy?
    >>>
    >>> No i co z tego? Towar jest wart tyle ile klient chce zaplacic
    >>
    >>
    >> Ale to nadal nie zmienia faktu że towarzyszy temu wciskanie ciemnoty i
    >> oszukiwanie.
    >
    > W ktorym momencie - w przypadku opisywanego produktu - jest "wciskanie
    > ciemnoty" i "oszukiwania"?..

    W twierdzeniu że ta smętna, byle jaka płytka prototypowa z pojedynczym
    opampem i kilka drutów idących sobie na skuśkę wewnątrz obudowy, to
    efekt wieloletniej ewolucji zmierzającej do tworu prawie że idealnego.


    --
    pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: