  • Data: 2014-10-13 20:43:20
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-13 14:07, Piotr Wyderski pisze:

    > E tam. A niby co uzasadnia zaporowy koszt np. Lexusa albo
    > drogiego zegarka w porównaniu do ich tańszych odpowiedników?
    A widziałeś je w środku? bo ja tak, pokazywali jak są produkowane jedne
    z droższych zegarków, precyzyjny projekt, rzekłbym inowacyjny bo
    mechanizm ma np zegar uzględniający lata przęstępne na ponad sto lat,
    do tego precyzyjny wycyzelowany mechanizm, droższe mają dodatkowo złoto,
    diamenty itd.
    Podobnie z autami które mają wiele "dodatków" niedostęponych nawet w
    drogich limuzynach. Porównywanie tego pająka do solidnych inżynierskich
    konstrukcji jest śmieszne. Twierdzenie że to luksus jest komiczne
    łagodnie mówiąc.

    --
    Pozdr

    Janusz_K