  • Data: 2014-10-09 11:03:57
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 09 Oct 2014 10:15:35 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    > Zwracam uwagę, że szkodliwość LSD jest znacznie niższa niż w
    przypadku
    > alkoholu a groźba uzaleźnienia jest na poziomie czekolady.

    To częściowa prawda, owszem lsd nie jest metabolizowana i nie
    uzależnia fizjologicznie jak narkotyki. Może uzależnić psychicznie,
    bo człowiek coraz częściej chce być w tym pięknym świecie malowanym
    przez lsd i nie przestaje na 1 czy 2 tripach (no chyba, że będzie bad
    trip, wtedy może odłoży). Mam koleżankę, która nie ogląda seriali bo
    boi się uzależnienia od nich. Także uzależnienie to nie tylko ćpanie,
    żadne uzależnienie nie jest dobre.

    --
    Marek