  • Data: 2014-10-10 10:55:56
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:m16lla$gmk$1@speranza.aioe.org...
    > Zauważ że porządne firmy robią normalne płytki, czy to fanaberia?
    Nie. To rachunek ekonomiczny.
    Normalna płytka zmontowana na automacie wychodzi taniej od ręcznego montażu.

    > nie, na pewno ma lepsze parametry i trwałość o wyglądzie nie wspomnę,
    > klient płacacy prawie 6kzł ma prawo wymagać.

    Jest pytanie czego wymagać.
    Są klienci, którzy chcą zapłacić dużo więcej za samochód ręcznie wystrugany.
    Nie widzę racjonalnego powodu, aby im tego zabraniać.
    Może ludzie lubią mieć świadomość, że ktoś się dla nich faktycznie namęczył,
    a nie jakiś robot im to zmontował.

    Co do trwałości to niektóre moje urządzenia, które montowałem tak jak ten
    wzmacniacz gdy byłem w szkole średniej nadal działają mimo, że już 40 lat
    minęło.

    P.G.