  • Data: 2014-10-09 17:26:14
    Temat: Re: OMG!
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello all,
    >
    > Dlaczego musimy się wstydzić?
    > http://audiotweak.net/2013/11/09/polish-wanna-be-hig
    h-end-cmoy-headphone-amplifier/

    ależ dyskusja się zrobiła

    Następnym razem wstawi gość zamiast tych 2 scalaków 2 lampy i nawet
    płytki uniwersalnej nie będzie musiał robić bo wystarczy rząd oczek na
    ebonicie i montaż przestrzenny będzie dla Was wtedy git. Nikt się nie
    przywali.

    Działa? działa. Pokazuje jak to wygląda? tak, są ludzie co to widzą i
    płacą, bo słuchają a nie rozbebeszają? są. Mam świadomy wybór? mam.

    Więc o co biega.

    Mnie też nie rajcuje takie audiovodoo, ale jeden kupuje metr kabla
    zasilającego za milion, drugi bazgroły po narkotykowych imprezach a'la
    picasso za milion a trzeci veyrona 1000 koni do jazdy po uliczkach z
    ograniczeniem 30km/h za milion. A co. Każdy ma swoje pasje. A Wy się tu
    naśmiewacie z nich.

    A jaką Ty masz pasję?

    --
    Irokez