  • Data: 2014-10-08 19:59:35
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:m13scs$oru$1@mx1.internetia.pl...

    > Ależ skąd. Cały czas piszę, że to nieetyczne. Tylko, że ten przypadek
    > ułatwia co niektórym głoszenie jakie to niby zajebiście kapitalistyczne
    > działanie biznesowe. W przypadku biednych emerytek i fałszywych urządzeń
    > terapeutycznych mniej jest chętnych głosić, że to jest porządny biznes.

    Miałbym takie samo zdanie gdyby nie to, że (tak jak zrozumiałem) wszystko co
    jest w środku dokładnie pokazał, nic nie ukrywając.
    Dla mnie w takiej sytuacji dość trudno mówić o oszustwie. Gdyby obudowę
    zaplombował i zniszczenie plomb równało by się utracie gwarancji to byłby
    inny temat.
    Nie trzeba być elektronikiem, aby od razu widzieć, że to jest robione na
    kolanie. Ale jak ktoś chce za to zapłacić to nie powinno mu się zabraniać.
    Ludzie przepłacają za tysiące rzeczy bo tak chcą i jak ich stać to OK.
    Problem dla mnie jest raczej tu, że przypuszczam, że wielu stać bo się
    dorobili na krzywdzie ludzi, ale sprzedawanie tego wzmacniacza nie nazwałbym
    krzywdą.
    P.G.