  • Data: 2014-10-08 19:11:40
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyżbyś był jak ten Kali, co uważał że dobro to kradzież cudzej krowy?
    > Albo jak ten socjalista co uważał że lepiej okraść bogatego i wydać na
    > wódkę dla biedych? Albo jak ten dzichadysta, co twierdzi że zabicie
    > chrześcijanina daje +1000 punktów? Etyka względna, tak? Historia zna
    > takie przypadki. Szkoda że w kółko te same.
    >
    > Ja tam uważam że oszustwo jest oszustwem. Nawet jesli oszukuje się debili.

    Ależ skąd. Cały czas piszę, że to nieetyczne. Tylko, że ten przypadek
    ułatwia co niektórym głoszenie jakie to niby zajebiście kapitalistyczne
    działanie biznesowe. W przypadku biednych emerytek i fałszywych urządzeń
    terapeutycznych mniej jest chętnych głosić, że to jest porządny biznes.

    --
    pozdrawiam
    MD