-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
Date: Fri, 5 Nov 2010 16:01:00 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 69
Message-ID: <ib167c$6ak$1@news.onet.pl>
References: <4cd32d6b$1@news.home.net.pl>
<4cd330c1$0$27032$65785112@news.neostrada.pl> <iavcj0$v52$1@news.onet.pl>
<4cd341f7$1@news.home.net.pl> <iavg70$9td$1@news.onet.pl>
<ib0cd5$d93$1@news.onet.pl> <ib0k4k$7fj$1@news.onet.pl>
<ib0ldf$bma$1@news.onet.pl> <ib0ljm$cdd$6@news.onet.pl>
<ib0m0k$dj4$1@news.onet.pl> <ib0r1c$uv1$1@news.onet.pl>
<ib0si1$52f$1@news.onet.pl> <ib0tsg$9gq$1@news.onet.pl>
<ib137k$rl8$1@news.onet.pl> <ib14tm$1on$1@news.onet.pl>
<ib15oe$4i0$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aed197.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1288969260 6484 83.25.107.197 (5 Nov 2010 15:01:00 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Nov 2010 15:01:00 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ib15oe$4i0$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 101105-0, 2010-11-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323541
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości news:
>ubezpieczycielowi
>> > cieżko polemizować z opinią rzeczoznawcy.
>> Nie polemizują.
>> Zlali, nie wypłacili, wysłali na drzewo (czyt. do sądu).
>> Autopsja.
>
> Zaczynam wątpić w to, czy wiesz jak się procedury odbywają.
Wiem co mi odpisał ubezpieczyciel.
Odpisał - na drzewo, więcej nie zapłacimy.
I co mu zrobisz?
>
> Jeśli ASO zauważa niezgodność z pierwszą wyceną
> rzeczoznawcy z TU, to ASO ponownie wzywa rzeczoznawcę
> na oględziny. Takich przypadków jest multum -- gdy
> uszkodzone są podzespoły niewidoczne przy wizycie
> u klienta.
Ale ja nie mówię o wycenie nowo odkrytych uszkodzeń, tylko o niedogadaniu
się co do ceny naprawy tych o których obie strony doskonale wiedzą od
pierwszej wyceny.
>
> Jeżeli rzeczoznawca nadal twierdzi, że uszkodzona część nie
> może podlegać wymianie w ramach naprawy
Zupełnie nie o tym mowa.
Ja mówiłem o wycenie niezależnego rzeczoznawcy.
Ubezpieczyciel olał ją ciepłym moczem i nic więcej ponad stawkę 50 zł za
robociznę nie wypłacił.
> To chyba rozgrywało się w Krainie OZ. ASO nie może
> naprawiać czegoś, bez wcześniejszego poinformowania
> o tym klienta.
A jednak naprawia/rozbiera, a ubezpieczyciel płacić nie chce.
> To tak, jakbym pojechał na wymianę kół w serwisie,
> a wymienili mi silnik
Nie ten przypadek.
Przypadek jest taki: wymieniają koła, wystawiają fakturę na 20 zł, a
ubezpieczyciel mówi: zapłacę 10 zł.
>> Stawka robocizny jest stawką robocizny i nie
>> zmienia się w zależności od tego kto płaci.
>
> Owszem, zmienia się. Ale nie w momencie płacenia.
> Tylko w momencie tworzenia wyceny.
No i właśnie na etapie wyceny rozjechały się drogi ASO i ubezpieczyciela.
ASO chciało 120 zł za rh, a ubezpieczyciel max. 100 zł.
>Ale ten temat
> jest Ci, jak widać powyżej, zupełnie obcy.
Co najwyżej jest obcy mojemu ASO, które nie zdecydowało się naprawić
samochodu za cenę którą zaakceptował ubezpieczyciel.
I możesz tupać nóżką, upierać się że musiało, ale sytuacja jest taka, że się
nie dogadali i już.
I sprawa jest w sądzie, a samochód nienaprawiony, bo na szczęście jeździ, a
ja nie zdecydowałem się na naprawę bezgotówkową w takim przypadku gdy
musiałbym dopłacić.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 16:15 cef
- 05.11.10 16:21 jerzu
- 05.11.10 16:24 Cavallino
- 05.11.10 16:36 jerzu
- 05.11.10 16:51 cef
- 05.11.10 17:28 KriSSo
- 05.11.10 17:28 Cavallino
- 05.11.10 17:40 KriSSo
- 05.11.10 17:44 Cavallino
- 05.11.10 17:46 KriSSo
- 05.11.10 17:58 KriSSo
- 05.11.10 17:59 cef
- 05.11.10 18:04 KriSSo
- 05.11.10 18:15 Cavallino
- 05.11.10 18:19 KriSSo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=