  • Data: 2010-11-05 18:04:21
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: KriSSo <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 17:44, Cavallino pisze:

    > Ale skąd TU miało wiedzieć, że weźmiesz fakturę na siebie?
    > Przecież to jest powód dla którego vat trzeba dopłacić.
    > Normalnie dopłaciłby go leasingodawca, odliczył go sobie i nie byłoby
    > sprawy.

    Wiesz, no .... wziąłem na siebie, bo nie znam się na tym, bo mam inny
    zawód i mam prawo nie wiedzieć (choć nie zwalnia mnie to z
    odpowiedzialności), ale do jasnej pipki mam prawo się na czymś nie znać
    i liczyć, że Ci, którzy się tym zajmują będą wiedzieli lepiej.

    Wystawiono na mnie bo:

    1. ASO stwierdziło, że wystawia się na użytkownika i zawsze tak robią.
    2. Dzownię do VW Leasing i słyszę, że faktura ma być na mnie, ponieważ
    użytkownik zobowiązany jest ponosić wszystkie koszty związane z
    utrzymaniem samochodu, serwisem, ubezpieczeniem itd. ORAZ, że gdyby ASO
    wystawiło fakturę na VW LB, to cofnęli by fakturę, czy wystawili zerową
    zwrotną, czy jakoś tak.

    Nie wiem, ale to chyba wystarczająca dla mnie - laika - argumentacja, by
    przyjąć fakturę na mnie? Jak widać niewystarczająca.

    P.S.
    Nie rozumiem dlaczego TU pytało mnie JAKĄ CHCĘ formę rozliczenia
    naprawy, na jakie konto mają przelać pieniądze? Skoro nie jestem stroną,
    kwestia sposobu rozliczenia w ogóle nie powinna mnie dotyczyć.
    Powinienem tylko podjechać, wypełnić protokół szkody i na tym koniec. Po
    kiego diabła wmieszali mnie w to? (tylko retorycznie). Wiadomo, z kogoś
    trzeba zrobić durnia, a z klienta to największa przyjemność.

    --
    Pozdrawiam,
    KriSSo