  • Data: 2010-11-05 16:15:46
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Rozumiem, próbujesz przykryć swoją niewiedzę wycieczkami personalnymi.
    > A nie lepiej przeprosić za wprowadzenie w błąd i wykłócanie się bez
    > znajomości tematu?

    Wycieczki to Ty rozpocząłeś.
    I kogo wprowadziłem w błąd?
    I nie wykłócam się, tylko usiłuję Ci wytłumaczyć, to czego nie rozumiesz.

    > Ty nie zrozumiałeś źle, po prostu nie rozumiesz co czytasz.
    > Nie każdy rozumie prawniczy język.

    Wiem. Ale starałem się pomóc Tobie.

    > Dalsza dyskuja mija się z celem.
    > Argumentów nie przyjmujesz, przepisów poznać nie chcesz, nie ma sensu
    > tego ciągnąć.
    > EOD

    A Ty użyłeś w ogóle jakichs argumentów czy przepisów?
    Pytania które stawiasz świadczą, że to własnie nie za bardzo wiesz
    o czym piszesz, a mnie próbujesz przypiąć jakąś łatkę idioty, który nie
    rozumie co czyta.
    To jest akurat ad personam.
    Natomiast nie odniosłeś się do istotnych faktów
    dotyczących sposobów postepowania leasingodawcy, bo na oczy nie widziałeś
    żadnej umowy
    leasingowej i zapisy z niej nie były Ci wcześniej znane.