  • Data: 2010-11-05 17:28:59
    Temat: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7198d69pqaqhgljgjfh1r9ul8j4668e4gg@4ax.com...

    > Likwidowałem szkodę z OC sprawcy, nawet faktury nie widziałem na oczy.
    > Mało tego, ASO Forda wydało auto przed wypłatą odszkodowania przez TU
    > sprawcy.

    Czyli faktura poszła na leasingodawcę?
    No to albo źle zrozumiałem Twoje stanowisko w tej sprawie, albo Ty coś
    pokręciłeś.
    Bo powyższe jest sprzeczne z Twoim postem, w którym piszesz że:

    "Przecież to normalne że faktury wystawia się na _lisingobiorcę_."

    > Wyjaśnisz róznicę? W tej konkretnej sprawie.

    Pomiędzy wystawieniem faktury na leasingodawcę czy leasingobiorcę?
    Czy pomiędzy wystawieniem faktury na leasingobiorcę będącym czy nie będącym
    vatowcem?