  • 71. Data: 2009-02-20 08:03:19
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kokos pisze:

    > nie zauważyłeś ze to nie było na zywo?:)) ktoś wrzucił do netu nagranie z
    > przygotowania do jakichś wiadomości.., gdyby tego nie wrzucili montazyści to
    > byś nawet o tym nie wiedział

    Acha, rozumiem, że na żywo się przeprasza, a na nieżywo nie. No tak, to
    bardzo logiczne.
    Załamujecie mnie czasem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 72. Data: 2009-02-20 08:50:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > Acha, rozumiem, że na żywo się przeprasza, a na nieżywo nie. No tak, to
    > bardzo logiczne.
    > Załamujecie mnie czasem.

    Abstrahujac od dyskusji, najprawdopodobniej Durczok uzyl zrozumialej
    dla rozmowcy formy wypowiedzi. Mialem ten sam problem kilkanascie lat
    temu ruszajac z budowa domu. Ekipa nie rozumiala spokojnych, grzecznych
    wypowiedzi i wskazowek. W ogole ich nie zauwazala. Gdy po kolejnej
    krzywej scianie wyszedlem ze skory, bluznalem wiazanka, zwyzywalem
    murarza do siodmego pokolenia wstecz, to okazalo sie, ze widocznie
    to co mowie jest dla mnie wazne i trzeba na to zwrocic uwage.
    W pewnych kregach spolecznych uprzejmosc jest mylona ze slaboscia.

    Przypuszczam, ze upaprany stoliczek mogl byc sygnalizowany od dluzszego
    czasu, ale do czasu puszczenia wiazanki uwagi byly ignorowane.

    Jak to bylo? Aby odpowiednie dac rzeczy slowo?
    Dal. Uzyskal czysty stolik :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 73. Data: 2009-02-20 09:01:17
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 14:46:22 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Niech się odezwie ten, który poleciał rynsztokiem w obecności milionów i
    > nie powiedział ''przepraszam''...

    Tak IMHO co tu po przeprosinach?
    Jego obecna reakcja nie ma większego znaczenia - król się obnażył
    i odtąd będzie postrzegany jako "ten od upierdolonego stołu". Facet żyje
    ze swojego wizerunku, więc to jego problem czy woli mieć nieskazitelny
    stół czy upierdolony image.

    I nie on taki jedyny - do pracy w gajerku, a w domu słoma z butów.
    I nie pierwszy to raz spora część homo sapiens przekonuje się, że ludzie
    zza szkiełka to nie jakieś ufoki: "pacz pani, w telewizji taki ogładny,
    a mi powiedział >>spieprzaj dziadu<<" ;)

    W życiu takich Durczoków wielu. I rzadko który przeprasza.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 74. Data: 2009-02-20 09:07:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
> [...]
    > czasu, ale do czasu puszczenia wiazanki uwagi byly ignorowane.
    >
    > Jak to bylo? Aby odpowiednie dac rzeczy slowo?

    Nie chodzi o to że naklął, tylko że nie przeprosił w chwili gdy cała
    Polska o niczym innym nie mówiła i udał że nic się nie stało (wraz ze
    stacją odkręcającą naiwnie linki ze względu na - o zgrozo - prawa
    własności do materiału). Metoda dokładnie w stylu radzieckiej tass.
    Ale to się robi nudne, a jedyny wniosek z tego załamuje - tak wielu nie
    widzi tu żadnego problemu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/

  • 75. Data: 2009-02-20 09:25:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > Nie chodzi o to że naklął, tylko że nie przeprosił

    Czekaj, bo chyba zaczynamy w paranoje popadac.
    ZA CO mial przepraszac i KOGO?

    Tego 'rurka'? Nie sadze. Polske i Polakow? To nie bylo
    do nich adresowane i dla nich przeznaczone.

    > w chwili gdy cała Polska o niczym innym nie mówiła

    'Cala Polska' to w wiekszosci Twoj 'plebs' zaspokajany
    informacyjnie przez Fakt i SE. Taki 'news' to kolejny
    klops informacyjny, aby szczeki tego 'plebsu' sie ruszaly
    i aby ten 'plebs' mial poczucie bycia poinformowanym
    o wszystkich rzeczach waznych. Tylko poczucie.

    > i udał że nic się nie stało

    Bo realnie nic sie nie stalo. Cala otoczka to piana
    i szum informacyjny. Jezeli, jak podaja, material byl
    nakrecony kilka miesiecy temu a sprawa wyciekla teraz,
    to albo jest to kryptoreklama, albo jest to zaslona
    dymna, ktora ma odwrocic uwage od czegos istotnego.

    > (wraz ze stacją odkręcającą naiwnie linki ze względu
    > na - o zgrozo - prawa własności do materiału).

    A dlaczego nie prawa autorskie? Kazdy chwyt prawny
    jest dobry, gdy jest skuteczny. Nie szukaj tu moralnosci :)

    > Metoda dokładnie w stylu radzieckiej tass.

    A tego to nie zlapalem choc o TASS-ie znam sporo dowcipow ;)

    > Ale to się robi nudne, a jedyny wniosek z tego załamuje -
    > tak wielu nie widzi tu żadnego problemu...

    Ehm, czy Ciebie przypadkiem nie dopadla depresja zimowa?
    Zaczynasz dryfowac pomiedzy Scylla pieknoduchow i Charybda
    mimoz psychicznych. Za bardzo romantyzm Cie podgryza,
    badz bardziej pozytywistyczny :)

    Twardym trza byc, nie mietkim ((c) Machulski) ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 76. Data: 2009-02-20 14:10:36
    Od: m...@a...net.pl

    >Zalamujecie mnie czasem.

    "Sw. Augustyn gdy uslyszal jak jeden maz z wielkim hukiem
    oddal wiatry, rozplakal sie i dopiero w modlitwie
    odnalazl ukojenie"

    Wiesz, Janko, jak Ci _wszyscy_ mowia ze przesadzasz,
    to moze faktycznie, tentego, dopuscilbys opcje...
    ze... jednak... przesadzasz...
    ;-)

  • 77. Data: 2009-02-20 15:51:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Czekaj, bo chyba zaczynamy w paranoje popadac.
    > ZA CO mial przepraszac i KOGO?

    Za chamskie klnięcie - każdego, kto to widział, ale tak naprawdę obecnie
    za brak przeprosin - pisałem o tym już tyle razy...

    > Tego 'rurka'? Nie sadze. Polske i Polakow? To nie bylo
    > do nich adresowane i dla nich przeznaczone.

    To było obiektywnie złe nawet jeśli usprawiedliwione. W każdej sytuacji.

> [...]
    > i aby ten 'plebs' mial poczucie bycia poinformowanym
    > o wszystkich rzeczach waznych. Tylko poczucie.

    Plebs też ma prawo do przeprosin.

    > Bo realnie nic sie nie stalo.

    Umówmy się, że dla mnie się stało, a dla Ciebie nie i nie będziemy tego
    dalej ciągnąć, bo staje się to nudne.

    > A tego to nie zlapalem choc o TASS-ie znam sporo dowcipow ;)

    No to teraz dość dowcipów, a czas na prawdę.

> [...]
    > mimoz psychicznych. Za bardzo romantyzm Cie podgryza,
    > badz bardziej pozytywistyczny :)
    > Twardym trza byc, nie mietkim ((c) Machulski) ;)

    Nie, myślącym trzeba być, a nie bezmyślnym.
    A depresja to mnie dopada na początku wakacji i mija we wrześniu.

    Mam jedno wrażenie - faceci (zresztą i kobiety) we własnym towarzystwie
    nie szanują bardzo języka. Już nie mówię o wypełniaczach na k, bardziej
    denerwuje mnie przysłowiowe ''tegowanie'' będące remedium na ograniczone
    słownictwo. I oto gdy wychodzi taka sprawa nagle pojawiają się obrońcy
    równego chłopa. Czy to czasem o czymś nie świadczy?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 78. Data: 2009-02-20 15:56:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@a...net.pl pisze:
    > Wiesz, Janko, jak Ci _wszyscy_ mowia ze przesadzasz,
    > to moze faktycznie, tentego, dopuscilbys opcje...
    > ze... jednak... przesadzasz...
    > ;-)

    _Wszyscy_ powiadasz...
    No cóż, świat chamieje, ale nie zauważyłem jakoś, że schamiał do końca.
    Ale to pewnie przez to łażenie samotne po górach.
    Czas zatem umyć wyjebany stół...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /umiera się tylko raz/

  • 79. Data: 2009-02-20 16:41:11
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > I oto gdy wychodzi taka sprawa nagle pojawiają się obrońcy
    > równego chłopa. Czy to czasem o czymś nie świadczy?

    Swiadczy. O rosnacej brutalizacji zycia. Ktora zawsze
    nastepuje, gdy; (a) sa wielkie zyski do zagarniecia
    (b) sa wielkie straty do upchniecia.

    Zauwazylem, ze bardzo doceniasz forme. Niestety, moje
    doswiadczenia sa dosc odmienne. Spotkalem i spotykam
    wiele osob, ktore sa nienaganne pod wzgledem form
    jezykowych i towarzyskich, ale nie mozna sie do nich
    'odwrocic plecami', bo zarobisz cios zanim sie zdazysz
    zorientowac. Jednoczesnie spotykam tez sporo ludzi,
    ktorzy mowia jezykiem... hm... potoczystym. Ale jednoczesnie
    sa uczciwi, towarzyscy i nienaganni jako... ludzie.

    No i tu konkluzja: wole nawet grubo ciosanego jezykowo
    uczciwego czlowieka niz nienaganna jezykowo kanalie.

    Oczywiscie, najlepiej byloby, gdyby uczciwy czlowiek
    byl nienaganny jezykowo, towarzysko, kulturowo. Ale
    tak to tylko w...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek