  • 81. Data: 2009-02-20 19:24:27
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 08:36:50 +0100, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Nie wiem, bo się taki nie pojawił na razie.

    w razie objawienia takiego, bedziesz prorokiem. <rs>

  • 82. Data: 2009-02-24 20:53:07
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    admin pisze:
    > Bieżąca sprawa - TVN czyści jak może polski internet z tego nagrania:

    Najlepszy komentarz do całej sprawy:
    http://piekarska.blog.onet.pl/

    --
    f1969

  • 83. Data: 2009-02-25 02:00:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "f1969" napisał

    > Najlepszy komentarz do całej sprawy:
    > http://piekarska.blog.onet.pl/

    Raczej powiedziałbym, że chybiony.
    Ale może ona więcej wie bo w końcu "z branży"...

    adm

  • 84. Data: 2009-02-25 15:40:58
    Temat: Nikt wam nie kazał tego oglądać!
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Mnie ten pan nie obraził, bo w odróżnieniu od wielu tu piszących po prostu
    tego nie chciałem. W linkach do tego wydarzenia było wyraźnie napisane
    (ostrzeżono) co będzie w środku. Wystarczyło w niego nie klikać i tego nie
    oglądać, co też uczyniłem. Obrażeni zostali obrażeni tylko na własne
    życzenie. Dziwne, że to im nie może przyjść do głowy, że sami są sobie
    winni?

    Jesteś ciekawy? Wsadź nos do kawy.