eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video) › Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    From: Grzegorz Góra <g...@p...fr>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Date: Fri, 20 Feb 2009 10:01:17 +0100

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 14:46:22 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Niech się odezwie ten, który poleciał rynsztokiem w obecności milionów i
    > nie powiedział ''przepraszam''...

    Tak IMHO co tu po przeprosinach?
    Jego obecna reakcja nie ma większego znaczenia - król się obnażył
    i odtąd będzie postrzegany jako "ten od upierdolonego stołu". Facet żyje
    ze swojego wizerunku, więc to jego problem czy woli mieć nieskazitelny
    stół czy upierdolony image.

    I nie on taki jedyny - do pracy w gajerku, a w domu słoma z butów.
    I nie pierwszy to raz spora część homo sapiens przekonuje się, że ludzie
    zza szkiełka to nie jakieś ufoki: "pacz pani, w telewizji taki ogładny,
    a mi powiedział >>spieprzaj dziadu<<" ;)

    W życiu takich Durczoków wielu. I rzadko który przeprasza.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz