  • 61. Data: 2009-02-19 20:39:02
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: m...@a...net.pl

    >Jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy tym co się stało, a tym, co piszesz
    >to dramat...

    Widze roznice, ale nie dajmy sie zwariowac.
    Nie powinien przepraszac publicznie, za to co zrobil niepublicznie,
    jesli bylo to tylko zachowanie typu "niekulturne".

    Rozmaite rodzaje nieodpowiedniego zachowania mozna wymienic, ot,
    dlubanie w nosie. No nie powinien. I co, jak go sfilmuja to ma
    swiat przepraszac ze go _podgladali_ przy tej czynnosci ktorej on
    nie mial zamiaru szeroko upubliczniac?

    Moim zdaniem - nie.

    Michal Kukula

  • 62. Data: 2009-02-19 21:01:37
    Od: m...@a...net.pl

    >A moim wypadałoby powiedzieć przysłowiowe ''sorry''.

    Ale widzisz, to jest niejako rozpowszechnienie dwuetapowe.

    Zalozmy ze bedziemy sie trzymac tego dlubania w nosie.
    Jak sobie dlubie w nosie w biurze, i zobaczy mnie jak dlubie
    w nosie kolega, skrzywi sie z obrzydzeniem i nie bedzie mogl
    dokonczyc jesc kanapki - to mu powiem "sorry".

    Tak trzeba.

    Ale jak drugi kolega mnie wtedy nagra na komorke i rozesle
    innym biurowym kolegom na emaile nagranie z informacja:

    Haha, patrzcie jaki fajne nagranie - Michal Kukula dlubie
    w nosie - to wtedy juz ON jest chamem, i ON powinien
    przepraszac, a nie ja.

    Michal Kukula

  • 63. Data: 2009-02-19 23:20:20
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > To nie on upublicznil.
    >
    > Gdyby go zas sfilmowano jak w kiblu tylek podciera i puszczono na antene
    > to za co powinien przeprosic, ze to ze goly tylek publicznie pokazal?
    >
    > Otoz nie pokazal, pokazywal go prywatnie.

    Cóż, TVN jest najwidoczniej jednak innego zdania skoro zakazuje emisji tego
    materiału powołując się na... swoje do niego prawa autorskie.
    Ponadto studio telewizyjne , gdzie przebywała znaczna wówczas liczba osób i
    zdarzenia tam JAK ZWYKLE nagrywano rózni się nieco od zacisza prywatnego
    kibla..

    ;-)

    p47

  • 64. Data: 2009-02-19 23:27:18
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

> [...]
    > dlubanie w nosie. No nie powinien. I co, jak go sfilmuja to ma
    > swiat przepraszac ze go _podgladali_ przy tej czynnosci ktorej on

    Oczywiscie wolno Ci miec i takie zdanie,- to przeciez tylko kwestia kultury
    osobistej, dobrego wychowania i smaku...;-)

    Łagodny przykład: - złożyłeś sterte smieci w swoim własnym ogródku. Jednak
    wiatr zozdmuchał je na posesje sasiadów.
    Kulturalny człowiek sąsiadów przeprosi, cham powie "ch..j z nimi, to
    przeciez nie ja a wiatr winien"
    A przykład nazwałem "łagodny" bo składanie smieci jest czynnością neutralną,
    natomiast przeklinanie w miejscu publicznym, chamskie traktowanie
    podwładnych neutralne nie jest , szczególnie, gdy dotyczy osoby, dla której
    słowa sa narzedziem pracy.

    p47

  • 65. Data: 2009-02-19 23:30:34
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

> [...]
    >
    > Haha, patrzcie jaki fajne nagranie - Michal Kukula dlubie
    > w nosie - to wtedy juz ON jest chamem, i ON powinien

    Nie, wtedy co najwyżej obaj jestescie chamami.
    Ale rozsyłający niekoniecznie zawsze, bo może on chciał w ten sposób
    pokazać, jaki naprawdę jest ten, co publicznie tak oburza się na dłubanie w
    nosie (tj. usta ma pełne frazesów o kulturze dyskusji politycznej,
    standardach zachowan etc.)..

    p47

  • 66. Data: 2009-02-20 01:26:48
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 16 Feb 2009 19:18:14 +0100, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >My tu w krakowskim mówimy na takich ''buc''.

    i bardzo slusznie. a jak nazwycie tych, ktorzy nauczaja w szkolach
    przy pomocy kija? <rs>

  • 67. Data: 2009-02-20 07:36:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    rs pisze:
    > i bardzo slusznie. a jak nazwycie tych, ktorzy nauczaja w szkolach
    > przy pomocy kija? <rs>

    Nie wiem, bo się taki nie pojawił na razie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 68. Data: 2009-02-20 07:37:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@a...net.pl pisze:
> [...]
    > w nosie kolega, skrzywi sie z obrzydzeniem i nie bedzie mogl
    > dokonczyc jesc kanapki - to mu powiem "sorry".

    Ano

> [...]
    > Haha, patrzcie jaki fajne nagranie - Michal Kukula dlubie
    > w nosie - to wtedy juz ON jest chamem, i ON powinien

    Oboje powinniście przepraszać, każdy w innej skali.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie umiem malować, rzeźbić, grać, tańczyć ani pisać; chyba zostanę artystą/

  • 69. Data: 2009-02-20 07:38:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p47 pisze:
> [...]
    > Ponadto studio telewizyjne , gdzie przebywała znaczna wówczas liczba
    > osób i zdarzenia tam JAK ZWYKLE nagrywano rózni się nieco od zacisza

    No cóż, zatem trzeba ukarać... nieoglądaniem.
    Co też właśnie czynie od lat wielu i myślę, że większość tu piszących
    robi podobnie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/

  • 70. Data: 2009-02-20 07:54:58
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > Niech się odezwie ten, który poleciał rynsztokiem w obecności milionów i
    > nie powiedział ''przepraszam''...

    nie zauważyłeś ze to nie było na zywo?:)) ktoś wrzucił do netu nagranie z
    przygotowania do jakichś wiadomości.., gdyby tego nie wrzucili montazyści to
    byś nawet o tym nie wiedział