eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video) › Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
  • Data: 2009-02-19 23:27:18
    Temat: Re: [OT] Kamil Durczok klnie przed nagraniem Fakty TVN (video)
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gnkg16$4pk$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Widze roznice, ale nie dajmy sie zwariowac.
    > Nie powinien przepraszac publicznie, za to co zrobil niepublicznie,
    > jesli bylo to tylko zachowanie typu "niekulturne".
    >
    > Rozmaite rodzaje nieodpowiedniego zachowania mozna wymienic, ot,
    > dlubanie w nosie. No nie powinien. I co, jak go sfilmuja to ma
    > swiat przepraszac ze go _podgladali_ przy tej czynnosci ktorej on
    > nie mial zamiaru szeroko upubliczniac?
    >
    > Moim zdaniem - nie.

    Oczywiscie wolno Ci miec i takie zdanie,- to przeciez tylko kwestia kultury
    osobistej, dobrego wychowania i smaku...;-)

    Łagodny przykład: - złożyłeś sterte smieci w swoim własnym ogródku. Jednak
    wiatr zozdmuchał je na posesje sasiadów.
    Kulturalny człowiek sąsiadów przeprosi, cham powie "ch..j z nimi, to
    przeciez nie ja a wiatr winien"
    A przykład nazwałem "łagodny" bo składanie smieci jest czynnością neutralną,
    natomiast przeklinanie w miejscu publicznym, chamskie traktowanie
    podwładnych neutralne nie jest , szczególnie, gdy dotyczy osoby, dla której
    słowa sa narzedziem pracy.

    p47