    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Date: Tue, 18 Mar 2014 18:29:06 +0100
    <lg1lua$4qv$1@node1.news.atman.pl> <1bplbp67l8q10$.dlg@badworm.pl>
    <lg2cjq$ila$1@node2.news.atman.pl> <lg2dr4$tha$1@node1.news.atman.pl>
    <lg2emu$kpd$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <lg2p7g$kf$1@node2.news.atman.pl> <lg4506$ljf$1@node1.news.atman.pl>
    <rqvxnxu3txjr$.zhf5quc6mti1$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lg4b9r$e99$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lg4s2o$v14$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lg768t$sre$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lg7peo$hvp$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lg9pfv$lgv$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnligtcq.akr.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A, o *taki*! Nigdy bym nie wpadł na to, by słuchać playera mp3 gdy jest
    > on wetknięty w USB i kopiuję na niego pliki. Ale o co chodzi? Przecież

    Ja w takich przypadkach słucham muzy z kompa - od dawna już nie spotkałem
    takiego, który by nie potrafił dźwięczeć, chyba, że został ten dźwięk
    wyłączony, bądź padł sterownik... no, ewentualnie ktoś nie podpiął
    głośników/słuchawek... A pliki w tym czasie krążą między graczem, a kompem.
    Skoro komputer potrafi dźwięczeć, to po co ma mi dźwięczeć w tym samym
    czasie wkładany do gniazdka "penisek"? Mój, to stareńki Philips Go Gear 1GB,
    spełnia rolę gracza muzycznego, oraz transportu plików. Okazjonalnie też
    radia, bądź dyktafonu. Trochę już niedomaga ze starości, ale jeszcze żyje,
    na tyle, aby nadawać się do spełniania funkcji, jakie były mu przewidziane.

    > gdyby to było komuś potrzebne, to by te playery tak działały (może nawet
    > któryś już tak działa). Tak mi to potrzebne, jak zastąpienie FAT czymś
    > innym.

    Ano takowoż. Ma FAT i już, chodzi, nie narzeka, robi to, czego oczekuję, po
    co więcej?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.