  • Data: 2014-03-18 20:10:01
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.03.2014 19:38, badworm wrote:

    > No dobrze, a co to ograniczenie wnosi

    Mnie wkurza przede wszystkim to, że takie ograniczenie jest wprowadzone
    (bo tak) bez żadnego problemu, bo stoją za tym pieniądze, a np. jakieś
    ewidentne ograniczenia mogące znacznie poprawić nasze życie czy wręcz
    chronić je - nie ma szans.
    Z drugiej strony dlaczego mam płacić komuś pieniądze, które mu się nie
    należą? (Mówię o kamerach z opłatą)

    > sytuacjach nagrywa się ujęcia dłuższe niż kilkuminutowe za jednym
    > podejściem?

    Często po prostu stawiam na statywie i włączam. Na decyzję co chcę mieć
    nagrane mam czas potem.

    --
    Mirek.