  • Data: 2014-03-18 19:49:56
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Sebastian,

    > Robisz mało zdjęc najwidoczniej.

    Pojęcie względne - potrafię zrobić w dzień i kilkaset zdjęć a potem
    przez miesiąc ani jednego - nie jestem zawodowym fotografem. Ot,
    pstrykam sobie już od prawie 50 lat zdjęcia.

    Poza tym - po co mi 10000 zdjęć w jednym folderze? Bo tego nie mogę
    pojąć?

    > Mój Canon nadaje IMG_xxxx.JPG.
    > Zgadnij ile zdjęć zrobie zanim się zresetuje.

    Nie mam pojęcia - mój stary Canon się nie zresetował ani razu. Ma 12
    lat. Fuji - 3 letni też się nie zresetował. 6-letni Pentax - musiałbym
    syna zapytać ale sądząc po wartości licznika myślę, że również jest od
    zera, od nowego.

    --
    Best regards,
    RoMan